Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Februari 2013

SENI MENGHASUT UNTUK BANGUN MELAWAN




CONTOH  TERBAIK
inilah contoh seni melawan
inilah contoh punk melawan
inilah contoh punk rockers bangun melawan
ini lah contoh untuk jadi ikutan anak muda untuk bangun melawan
terbaik
dari band paling cool
DUM DUM TAK



INILAH CONTOH
MENGGUNAKAN LAWAK

UNTUK MENGHASUT
UNTUK MENUMBANGKAN KERAJAAN



INILAH CONTOH
SENI MENGHASUT DAN MEMBENCI
untuk
MENUMBANGKAN
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION


MENGGUNAKAN LAWAK
UNTUK MENGHASUT
------------

5 ulasan:

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

DUM DUM TAK........ BERDENTUM KENA HENTAK......BEST BEST BEST.........BUAT LAGI BUAT LAGI......MANA MAU CARI ALBUM NI...AKU BERKENAN..........PASANG KAT RUMAH KUAT KUAT DAN KEDAI RUNCIT AKU.........MANA BOLEH DAPAT..........TERUSKAN PERJUANGAN...THANKS TT.........DUM DUM TAK.LEGEND.

Tanpa Nama berkata...

dum dum tak..huak huek..suara macam geraji pokok...ptui....

insafdoh67 berkata...

kah....kah.....kah..... otak geliga la lu.... kelakar dunia doh terbalik... berat nanang lagu ni wei... kih.kih.kih.. saaaaluuuuute....

MONSOPIAD ARIVE berkata...

DUM DUM TAK....RAJIN RAJIN MINUM AIR ASAM JAWA SINGER TU........KASI PECAH ITU KAHAK.......JANGAN HISAP GANJA KUAT SANGAT....BOLEH PERGI JAUH ALBUM NI...GERENTILAH....TAK CAYA......TANYA PEMANDU TEKSI........

Tanpa Nama berkata...

Orang2 Felda adalah fixed deposit UMNO dan BN, memang.. jika diracuni pemikiran mereka, maka akan meranalah BN tak boleh perintah negara lagi. sbb disinilah pusat penipuaan segala2nya bagi BN dan SPR..

Patut la TT asyik dok fokus pasal makcik-pakcik Felda sejak zaman batu lagi.. rupanya memang hebat kesan khas kebebalan yang UMNO-BN tanamkan supaya mereka terus bebal dan menggelupoq tak sedar2 mcm disampuk wel-wel sampai bila2..

Kita kene juga kaji, kenapalah masih ramai mereka2 di FELDA ini, masih bebal stim mcm isap candu lagi ni? Gua bukan tak pernah masuk FELDA, masih ramai ahli keluarga gua sebegini.. masih ramai makcik pakcik anak2 FELDA, memang-memang-memang lemau (LMAO)... suasana kehidupan dalam hutan dan hulu2 hutan mcm tahun 50an dulu2 tu..

Jangankan nak ajak melawan BN, nak ajar alip-be-te pun, kita pun kene marah2..kahkahkah.. gamaknya, kalau kita ajarkan pasal matematik pengamiran dan statistik, maulah tak pasal2 kene pancung serta-merta dengan makcik-pakcik ni..

bagi yang kebanyakannya sudah berubah, gua ucapkan tahniah.. bagi yang masih dok lagu tu.. gua tak tau camana nak kesiankan lagi.. nak kutuk teruk2 pun, ahli keluarga gua juga.. tapi gua kene kutuk jugak sbb ada kaitan dengan UMNO-BN.. kalau tak kerana UMNO-BN, gua tak sanggup nak kutuk.. sudahlah bebal, macam sukarelalah pulak makan tahi sendiri.. bukan senang nak sedarkan orang yang tengah stim ganja ni...