Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Februari 2013

BETUL KE TENTERA MALAYSIA KUREENG TELOOO?




SANDIWARA
 AL- LAHAD DATU

 TENTERA MALAYSIA DI SABAH MEMANG TAK ADA TELOO: Ada ke 100 orang pengganas pilipina datang sabah sebab nak mintak balik sabah? 100 orang aje? Tanpa kapal terobang, tanpa peluru bepandu tanpa keta kebal, pah tu claim nak ambik balik sabah. Adakah mereka itu termasuk dalam golongan pengganas yang bangang? 

Bangangkah pilipina itu kerana nak ambik sabah ketika dekat PRU13. Brapa jutakah hadiah dari bangsa moro/ sultan sulu/ najib jika sabah berjaya 'ditawan semula". Angkatan tentera pergi mana? main kepung2 pulak dahh. Sabah nak kena rampas lagi main kepung2 pulak?

 Kang kalau dah kena rampas hingga tinggal seluar spenda baru nak serang balik? Makan gaji buta ke kerja kat sabah nun? Kenapa time dah elok berkumpul satu tempat tu, korang tabur aje peluru. Dah nama nak serang negara korang, apa takut nak bom? pilipina nak serang negara kita, apa nak runding2 bagai. Hoi....orang nak serang daaa, nak runding apa? Ke korang ni memang tak ada teloooo ke korang berlakon nak buat filem bertajuk on API - ANGKATAN PEMUSA INSAF LAWAN GEROMBOLAN
Publish | Delete | Spam
Mat Greng
on 2/17/13

INI BUKAN ASKAR
INI GAMBIR SABAH

------

15 ulasan:

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

SYISSSSSS......PANGLIMA TENGAH KIRA DUIT TU....JANGAN BISING....NANTI SALAH KIRA..HEHHEHEHEE...........SYISSSSSS...JANGAN BISING.....ANAK BUAH DIO TENGAH RAMAS TELUR DALAM KEM.....TAKUT KREAM.......AIK..TAKTAHUKE...LAAAAA.....ATM JAGA SABAH PAKAI LASTIK LA....PAKAI BATU SUNGAI JE.....HEHEHHEHEEHHE.... BANGANG.......LETAK LAGI KEM DEKAT BANDAR....BANGANG.

Tanpa Nama berkata...

puak puak moro dapat subsidi minyak diesel dari malaysia untuk naik bot ke sabah.

diorang jalan-jalan makan angin free. lepak-lepak hisap rokok lepas tu balik laa..lepas tu mcm-mcm cerita keluar untuk takutkan rakyat.. korang tak takut ke?? hehehe seram giler.

ini semua wayang laa. pelakon2 tu mesti dapat 500 sorang hahaha

Tanpa Nama berkata...

Awas gerembolan sedang merancang sesuatu! Kita di serang oleh musuh, darurat, tak payah pru13 hingga keamanan dari ancaman musuh luar negara pulih! Kalau camtu PR kena tunggu kucing bertandok la atau bik mama kembali dara!

Tanpa Nama berkata...

beriat dlm negeri dan luar negeri berbeza , apa sebnarnya cerite nye?

Tanpa Nama berkata...

Bro....xtau cite jangan buat cite....blajar lagi bro....

WIRA DAMAI berkata...

HARLEM SHAKE [ORIGINAL ARMY EDITION] http://www.youtube.com/watch?v=4hpEnLtqUDg

WIRA DAMAI berkata...

JENERAL JADI BAHAN MAINAN MENTERI PERTAHANAN. KERANA SEGALA RAHSIA KORUPSI PANGLIMA TENTERA DARAT ADA DLM KOCEKNYA. TUGAS WARGA A.T.M DLM PILIHANRAYA UMUM KE-13- INI KALI LAH.. TUKAR. USAH LAGI TERUS MENYOKONG KEPIMPINAN YG ADA. KEMBALIKAN MARUAH A.T.M YG DICEMAR OLEH KEBODOHAN MENTERI PERTAHANAN & JENERAL YG ADA.

WIRA DAMAI berkata...

YG JELAS SKRG.. BAHAGIAN STAF PERISIKAN PERTAHANAN [BSPP] GAGAL. TAKDE GUNA .AT.M LAKSANAKAN OPS PASIR MNJAGA PANTAI SABAH.NAMPAKNYA BSPP LEBIH SIBUK NAK SIASAT PNGLIBATAN WARGA A.T.M DLM HKR #KL112 DI STADIUM MERDEKA & MENCARI SALAH TENTERA YG MENYOKONG PAKATAN RAKYAT. BSPP DAH GAGAL. INI AMAT MEMALUKAN BUKAN SAJA SELURUH WARGA A.T.M BAHKAN PERISIKAN A.T.M DAH JADI BAHAN GELAK-KETAWA RAKYAT. JUSTERU KETUA PENGARAH BSPP WAJAR LETAK JAWATAN. BAHKAN PANGLIMA TENTERA DARAT YG MENIPU KELULUSAN AKADEMIK KONONNYA MEMILIKI MASTER DARI U.K & MANILA TU PERLU DISINGKIRKAN SEGERA.

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan Pengganas la...Tu pengundi hantu peliharaan musang aman..kah..kah..sabah nak goyang..uno melayang..

Tanpa Nama berkata...

Apa kata kita hantar saja babi-babi pakatan dalam perhimpunan BERSIH hari dan juga unit amal babi Pas untuk menggempur pengganas2 tersebut.
Disebabkan ATM tiada telur jadi adalah lebih baik babi2 BERSIH dan Unit Amal Pas babi yang hadir menunjukkan kehebatan PR.
Ada berani wahai babi2 pakatan

Tanpa Nama berkata...

serupa mcm cerita lojing dan kawasan bukit di gua musang.... org asli pun dh boleh dibeli.... nak masuk tv buat demo... tp sempat pakai baju seragam i love pm semaunya.... hebat2!!!!!! lawak betul.... kesian tgk muka pembaca berita tv3 skang ni.....

Tanpa Nama berkata...

Tu la yg najib tunggu2. Bila unit amal tlibat, baru ada poin tangkap n tembak n bunuh unit amal esok penuh media pengampu cita kata pr kena haram sbb taja kganasan. Apa punya lol

Tanpa Nama berkata...

Awas!!! Babi UMNGOK dah gian nak menyondol!!!!

INSAF LAHH berkata...

apa bangsat sangat artikel ni... termasuk yg komen macam haram jadah ni... apa ko anggap ini semua macam mainan... bodoh tak sekolah ke apa? apa semua benda tu kena dipolitikkan ke? kalau rasa malaysia ni buruk sangat... rasa negara ni tak sesai dengan korang... serah kerakyatan... jadi warganegara negara lain... ini ke sifat dan perangai rakyat bertanggungjawab... mananilaipatriotik dan cintakan negara di saat negara memerlukan... sungguh bangsat dan keparat kalau terus bersikap sebegini...

Tanpa Nama berkata...

Tu la.. aku dok cari artikel pasal persenjataan MAF tapi terjumpa lak artikel low mentality tahap rempit jalanan nih.. komen2 nye pon, tahap budak tahun 6 yang mak bapak bagi kunci moto ex5 pi skolah.. adess.. patut la cine kate melayu bodo...