Selasa, 5 Mac 2013

ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY FRUS MENONGGENG



BANYAK BANNER
DARI ORANG
KAH KAH KAH

BUAT MACAM INI
ORANG ORANG DAN ORANG
MELAUT DAN MELIMPAH

 Bekas polis berhimpun bantah Tian Chua.

KUALA LUMPUR, 4 Mac - Sekumpulan dari 100 bekas polis berhimpun di hadapan Tugu Negara membantah tuduhan Naib Presiden PKR Chua Tian Chang.
Ini kerana Chua, yang dikenali sebagai Tian Chua menafikan beliau mendakwa ketegangan di Lahad Datu adalah “konspirasi terancang dari kerajaan Umno” untuk mengalih pandangan dan mengugut orang ramai.
Bekas polis tersebut membawa sepanduk berkata “Tian Chua pengkhianat negara”, “Tian Chua manusia tak berhati perut”, dan “Tian Chua perlu minta maaf”.
“Mereka adalah orang-orang yang gembira melihat rakan seperjuangan kami mati,” kata bekas timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Samsuri Arshad, mengenai kematian lapan anggota polis sejak kejadian tembak menembak pada Jumaat lalu.
“Semua manusia (akhirnya) akan mati, tapi untuk berkata ini hanyalah drama, tidak dapat diterima.
“(Chua) ini tidak ada perikemanusiaan. Tahap perikemanusiaannya sangat rendah,” kata bekas ketua polis negara Tan Sri Norian Mai.
Mereka terdiri daripada pesara Polis Diraja Malaysia (PDRM) dari anggota VAT69, Skuad 69, pegawai Cawangan Khas dan pelbagai cabang dalam organisasi tersebut.
Mereka akan ke balai polis Dang Wangi tengah hari ini untuk membuat aduan polis ke atas Chua yang didakwa sebagai “hasutan”.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PADAN MUKA.... kah kah kah....

kah kah kah...DULU ANTI DEMO.... kah kah kah...

kah kah kah... SEKARANG DAH PANDAI BERDEMO.... kah kah kah...

kah kah kah... DEMO TELAH JADI BUDAYA KITA.... kah kah kah...

kah kah kah...FRUS MENONGGENG MADEY.... kah kah kah


ATAU BUAT DEMO
MACAM INI
---------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...Tahniah BEKAS2 Polis! Dulu kan main ko balun kitorang masa berdemo, la ni apa dah jadi?! Demo depan tugu boleh la... tak kena gas pemedih mata/water cannon...Dah pandai bersuara selepas xde jawatan, masa ada kuasa xde suara...dasar manusia2 P*K!m%K !!!

Tanpa Nama berkata...

TT...ahli demo yang 100 orang tu termasuk tugu negara....apsal x nampak saki baki yang lain dalam gambar...adakah di lahad datu???

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

DEPAN TUGU.....HAHAHHAHHAA......STRATEGI KURENG...AMIK TT JADI MODERATOR LAIN KALI KALAU NAK DEMO.....PUI......BANGSA TAK RETI PUAS PUNYA BAKAS BAKAS PULISIA AL KONTORO.....KAKKKKAA

insafdoh67 berkata...

kah...kah...kah.... lama dok dengar bos pencen ni.. ingat mati doh blke... masuk utusex, tv1/3suku. . lama doh senyap... ni timbul nok kena balun pulok doh bos pencen ni.. faham dok tian cua kata benda.. tolol..tolol..tolol... kih.kih.kih.. ptr.. tentera rakyat

Tanpa Nama berkata...

parasit pencen buat lawak.. kelakar! pembangkang nak demo parasit pencen pun sebuk nak demo! bebal macam tong gas!!!

Tanpa Nama berkata...

Bekas polis berdemo... umang aiii... kedarah pencen... duduk diam2 la... nak melancap pun dah tak larat... ada hati nak berdemo..silat kawin buleh la kot2 nak tambah bini...

Selagi dok mentekendarah duit pencen... selagi itulah bodoh tak hilang2 melekat di otak dan terus bebal...makan gaji dengan umngok..makan pencen dengan umngok..sembahyang pun kerana umngok.. patut la mongok...