Selasa, 19 Mac 2013

SATU LAGI SANDIWARA - 7 HARI YANG MAHA PANJANG



 SATU LAGI SANDIWARA
KOMENTAR TUKAR TIUB
beri amaran dalam masa 7 hari
ini dah berapa puluh hari
cakap senang
nak saman  saman laaaa
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH

woit... TENGKU FRAUD... TOK NO USE... kah kah kah..

kah kah kah... NO ACTION...TOK ONLI... kah kah kah

Umno teruskan saman Tian Chua

WARTAWAN SINAR HARIAN
19 Mac 2013
Tian Chua
Tian Chua










SHAH ALAM - Umno akan meneruskan tindakan undang-undang terhadap Naib Presiden PKR, Tian Chua setelah gagal memohon maaf dan menarik balik kenyataan fitnahnya dalam KeadilanDaily.com.

Dalam kenyataan media, Setiausaha Agung Umno,  Tengku  Fraud Adnan Tengku  FGraud Mansor berkata, tindakan undang-undang terhadap Tian Chua diteruskan setelah tempoh yang diberikan untuknya berbuat demikian tamat.

Tian Chua yang juga Ahli Parlimen Batu, yang dilapor dalam KeadilanDaily.com pada 1 Mac lalu, mengaitkan insiden tembakan di Lahad Datu, Sabah dengan konspirasi terancang kerajaan Umno untuk alih perhatian dan takutkan rakyat.

Sebelum itu, Umno melalui peguamnya telah menghantar notis kepada Tian Chua dengan menuntut beliau dalam masa tujuh hari bermula 4 Mac lalu untuk memohon maaf, menarik balik dan berhenti daripada membuat kenyataan lanjut berunsur fitnah berkenaan isu tersebut.
ARKIB BERITA  HAIRAN 
5 HARIBULAN MERACH 2013

Umno tuntut Tian Chua minta maaf dalam tempoh 7 hari

Cetak
KUALA LUMPUR: Umno telah memulakan tindakan undang-undang terhadap Naib Presiden PKR Chua Tian Chang berhubung kenyataan beliau yang mengaitkan Umno dengan insiden pencerobohan bersenjata di Lahad Datu, Sabah. 

Setiausaha Agung Umno, Tengku Fraud Adnan Tengku  FGraud Mansor dalam kenyataan di sini hari ini berkata tindakan itu diambil melalui Penasihat Undang-Undang parti iaitu Hafarizam Wan dan Aisha Mubarak. 
Beliau berkata notis telah dihantar kepada Tian Chua yang juga anggota Parlimen Batu menuntut supaya beliau dalam tempoh tujuh hari bermula hari ini berhenti membuat kenyataan lanjut berunsur fitnah berkenaan isu tersebut atau sebarang kenyataan yang serupa terhadap Umno. 

WASPADA 
BERJAGA  JAGA
ULAR SUDAH KELUAR DARI LUBANG

-------

4 ulasan:

Naser Man Manuty berkata...

Lancoy King berkata :-

Ini Tengku Lancoy @ Tengku Kotei adalah batu api paling Besar baling Batu sembunyi tangan.....Ini Tengku mana mari...Aagghhh....!

Ini Setia Agong Parti Lancoy asal usul dia mari mana...? tiba -tiba jadi orang ternama macam tak boleh di usek dan di sentuh...
Ini semua adek Beradek dan Kabilah anak Peranak kan Madey a/l Iskandar Kutty....( hancurrr lah lu United mamak national Organisation- Parti Keling Putar Alam ) Kebanyak kan Melayu NGOK dah masuk Perangkap Kumpulan Traktor Malam ( Babi Tunggal Menyodok waktu malam )
UMNO-NGOK patut tukar Nama KUMPULAN MELAYU BODOH SEMENANJONG...

Mana ada UMNO lagi....? dah Kena batal Pendataran nya oleh Mahkamah dahulu....!!!!
Yang ada ialah Pendaftaran UMNO-Erra Baru...Jadi secara Automatic UMNO dah Bungkus...Pemimpin Terakhir nya adalah TUN Hussein ONN

Bodoh punya Melayu tak sedar diri...Kupang Tembaga....Nangoi...

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,
selagi usaha menjejak 'penceroboh' a.k.a pemilih2 IC Projek, selagi tu sandiwara Tian chua akan dimainkan..

Bayangkanlah lebih 50k pengundi IC projek di Sabah bakal 65% swing kpd PR (dieksploit oleh para politikus Sabah yg berhijrah ke PR..

Najib Razak tau senjata bakal makan tuan...maka skrip konspirasi yg gagal bakal diteruskan dgn skrip2 tambahan drpd sidang konspirator upahan umno-bn...

pancacai seperti Perkasam, Tibai (kepalo butuh kau!), Jati, GPS, GPRS menjadi alat utk mainkan sandiwara Tian Chua...betul punya pencacai...makan taik betul...ptuiiiihhhhh!!!!

info tambahan yg aku dpt drpd bapak mertua aku;
"Sekarang ni duit dr IPC (ni GLC pro umno selangor) dah turun RM10 juta...Najib lulus je semua projek"

Semua ketua2 cawangan umno di selangor yg rapat dgn GLC ni sapu-rembat habis duit ni...kata bapak mertua aku lg,semua tu bukan sokong pun umno,sekadar sokong nak ambik duit projek & standby utk kempen pemilihan umno nanti!

bungko lah bee end!!!

Tanpa Nama berkata...

Ya Rabbi.. biar betoll?! Mak bapak dia bg nama FRAUD???

DIDI KOTA BELUD berkata...

Saman dah jadi samun...sikit jam lagi samun pun jadi simen....lepas simen dia jadi batu.....lepas batu....bertukar jadi telur...Baling...Baling...Baling...itu je kerrrrr....???