.

Ahad, 10 Mac 2013

TEORI PENCERAHAN SANDIWARA AL-LAHAD DATU




SKRIP SANDIWARA
MULA TERBARAI
KENAPA POLIS BUKAN TENTERA? 
Hehehe Tuan TT......soalan-soalan tuan amat mudah untuk dijawab....begini jawapannya yang merangkumi 3 soalan sekali... 

kenapa polis bukan tentera.....sebab nak mempastikan sandiwara ini berjalan mengikut skrip agar ia jadi berpanjangan laa...kalau tentera yang masuk...awal-awal sudah selesai penceroboh yang konon tu...

lagipun alasan rundingan pihak polis dengan penceroboh tu adalah rundingan-rundingan strategi dan skrip bagi mementaskan sandiwara....rundingan yang berjalan itu diantara hishamuddin atau wakil suruhannya dengan wakil atau ketua@macai umno pihak penceroboh yang sememangnya telah pun berkomplot dengan najib & hisham untuk pentasan sandiwara ini dari awal kejadian lagi..

pengikut-pengikut penceroboh itu semua mereka telah ditipu oleh ketuanya yang menjadi macai umno...mereka telah ditipu untuk datang ke tempat itu dengan janji-janji akan habuan berupa tanah atau wang BR1M....setelah sampai ke tempat itu...sebahagian darinya telah dibekalkan dengan senjata oleh ketua mereka on JENG JENG JENG - KONSPIRASI


DAH HIDUP
ATAU
DAH MATI
------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa-apapun Parlimen bubar hari ini 11.03.13 pukul 11.00 pagi.Sayonara mat monggol.Kah!..Kah..kah..Al-lahad Dato memang sandiwara!Nak buat macam filem Rambo tapi tak jadi!kah..kah..kah..Pengarah filem bumiputra mat monggol Kantoi!!!!!!kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

AMAT LOGIK JUGAK HUJAH DIATAS ITU..

KALAU TIDAK MASAKAN KERAJAAN UMNO/BN TAKUT BERBAHAS ISU INI DALAM PARLIMEN SEPERTIMANA YG TELAH DIUSULKAN OLEH PEMBANGKANG! MASA ITU BARULAH KITA TAHU TIAN CHUA CAKAP BERASAS ATAU TIDAK! AMACAM UMNO? ADA BERANI?

~ ORG2 MELAYU JGN TERLALU MUDAH KENA KENCING DGN UMNO/BN WOIII.... PEROMPAK MASUK RUMAH NAK CABUL ANAK BINI, BOLEHKAH KITA BAWAK BERUNDING SUPAYA KELUAR DARI RUMAH SECARA HORMAT!!???

Tanpa Nama berkata...

haha.. sekadar andaian.. nak tuduh konspirasi kena ada bukti..

otak Pencacai PR ni dah termakan dengan zikir konspirasi PKR!

Tanpa Nama berkata...

Amat logik jugak hujah kawan kita diatas itu.

Kalau tidak masakan kerajaan Umno/Bn takut berbahas isu ini dalam parlimen sepertimana yg telah diusulkan oleh pembangkang! Masa itu barulah kita tahu Tian Chua cakap berasas atau tidak! Amacam Umno/BN? Ada berani?

Kalau askar masuk siang2 pasti takde korban dipihak kita! Kemudian askar boleh lapur terus kat agong! Tak macam polis lapur kat hisapmuddin/najib..

Org2 melayu jgn terlalu mudah kena kencing & kena berak atas kepala oleh Umno/BN woiii....

Perompak masuk rumah nak cabul anak bini, bolehkah kita bawak berunding supaya keluar dari rumah secara hormat!!??? (Almaklum, kecuali perompak itu adalah ahli keluarga kita sendiri, dan kita nak tutup malu..)

~ Arwah Latib Amah

Tanpa Nama berkata...

Anonymous said...
Rakan warga Malaysia,

Apa yang sedang berlaku sekarang di Sabah adalah hasil " tangan kotor " dan " kerja petualang " oleh pengasas UMNO baru sekarang iaitu Mahathir Mohamad. 1 Malaysia tahu dan arif perkara ini. Syaitan dikenali inilah yang memulakan segala galanya dari memperkosa sistem perundangan dan kehakiman negara sehinggalah ke tahap menggadai keselamatan negara melalui pemberian " instant citizen " kepada ratusan ribu warga asing dalam apa yang disebut sebagai Projek M.

Hasil kerja manusia Melayu Kerala " celaka dan haram jadda " inilah yang menyebabkan kedudukan kita sebagai orang Melayu kian genting dalam semua aspek kehidupan. " Bapa syaitan dikenali " inilah menjadi punca membolehkan pendatang asing " warga mee segera " bergerak bebas ke sana sini. Hasil " tangan barua " inilah yang akhirnya membuka laluan kepada apa yang telah, sedang dan akan berlaku di Lahad Datu mahu pun beberapa wilayah Sabah yang lain.

Akibat tamak haloba, rakus kuasa demi kekayaan peribadi, kroni dsn untuk survival parti UMNO baru yang diasaskan beliau sendiri ( setelah UMNO asal diharamkan )...maka " petualang negara " ini sanggup melakukan apa saja, memperjudikan keselamatan negara milik majoriti Melayu sebenar.

Doa almarhum Ustaz Fadhil Nor keatas pertualang negara ini semakin dimakbulkan Allah. Sudah terang dan terbukti bahawa manusia bernama Mahathir ini tidak wajar lagi dibiarkan bebas dalam persada politik Malaysia. UMNO BN WAJIB ditumbangkan. Pembelot berdarah Si Kitol ini wajib segera diadili dan jika wajar hukuman gantung sampai mati amat sesuai untuk petualang seperti beliau.

Tanya Mahathir....bagaimana nanti jika ratusan ribu pendatang asing " pemegang ic segera " di Sabah ini yang berdarah Filipina ( Sulu atau apa saja ) bangkit dalam diam menyokong perjuangan dan tuntutan Sultan Sulu??? Tidakkah ini suatu yang sangat membahayakan dan boleh menyebabkan peperangan civil yang sengit dan cukup besar???.

Jahanamlah kamu Mahathir Mohamad!
Awas kamu wahai Melayu Kerala!. Allah Maha Besar lagi Maha Adil. Akan tiba jua waktu dan ketikanya dimana kekesalan kamu tidak lagi membawa apa apa arti.

Kelicikan kamu yang cuba mengalih isu dan menuduh Anwar Ibrahim sebagai pembelot dan petualang negara kononnya bersekongkol dengan hampir semua pihak negara asing termasuk Israel..kini sama sekali tidak dpercayai hampir seluruh rakyat Malaysia. Kamulah sebenarnya petualang dan pembelot negara bernama Malaysia ini. Tunggulah hukuman Allah yang kian mendekati kamu.

5 March 2013 15:30

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=1604477176521753208&postID=8875482366500161732

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rmb7Q-9Qwng

DIDI KOTA BELUD berkata...

Betullah tindakan mereka menghantar polis tu.....kalau hantar tentera kang peperangan antara kerajaan pulak...polis dihantar untuk meninjau sejauh mana puak ni serius dalam tindakan mereka...kalau hantar tentera tidak akan ada rundingan...dan kesimpulan dia....ini semua POYOOOOOO....Pukimak nak mampus punya kerajaan...aku...satu saat pun aku tak tahan dengar cerita cerita BODOH PUKIMAK macamni....sial punya kerajaan...asyik nak MEMBODOHKAN rakyat je keje....pukimak betul....

Tanpa Nama berkata...

Saudara, memang sebenarnya itu tugas polis kerana ini adalah pencerobohan di dalam negara. Bagaimanapun jika polis tidak dapat menangani permasalahan tersebut barulah tentera dipanggil untuk membantu. Contohnya dalam menangani ancaman komunis pada masa lampau. Asalnya adalah tugas polis, tetapi tentera ambil alih bila ancaman tersebut terlalu besar. Pasukan tentera digunakan bila kerajaan mengisytiharkan suatu peperangan dengan kuasa asing, atau negara lain seperti konfrontasi malaysia - indonesia dalam tahun 60an. Maklumat ini saya dapat semasa menyertai pasukan kadet tentera pada masa lalu.

Tanpa Nama berkata...

haram jadah punya sistem! patut ah berbulan2 belom settle lagi. ikot sistem bodoh bila ada yg mati baru mengelabah. macam sial!! "sistem yg kamu dukung, sistem yg kami benci!"

Tanpa Nama berkata...

Haram zadah. Cuba bgtau berapa lama kau nak buat keputusan. Ada penceroboh bersenjata masuk rumah. Mula2 ko panggil RELA sebelah rumah. Agak2 berapa minit kau nak ubah fikiran panggil POLIS. Atau brpa jam. Atau brpa hari. Atau brpa minggu. Atau bulan. Atau ko memang nak bgi lambat. Atau ko memang buduh