Jumaat, 29 Mac 2013

ZUL NORDIN AJEN ANWSAR IBARAHIM YANG TERBAIK





ZUL NORDIN AJEN PAKATAN

 KAH KAH KAH

KAH KAH 

KAH 

woit... TERBAIK.... kah kah kah..

kah kah kah... ZUL ADA AJEN ANWAR YANG TERBAIK.... kah kah kah..
kah kah kah... DEKAT NAK MENGUNDI... DIA BUAT KERJA.... kah kah kah
kah kah kah... MELOROH MASUK UNDI INDIA... kah kah kjah.
kah kah kah... SAMPAI PECAH BISUL ZUL... kah kah kah..

  • PKR dakwa Zulkifli Noordin hina Hindu
  • Naib Presiden PKR N Surendran berkata, kenyataan yang "menghina orang Hindu dan agama mereka" itu dikesan dalam video 5 minit di Youtube.

  • PKR mendesak naib presiden kumpulan pendesak Melayu PERKASA Zulkifli Noordin disiasat bawah Kanun Keseksaan kerana didakwa membuat kenyataan bersifat menghasut terhadap penganut Hindu.

  • Naib Presiden PKR N Surendran (kanan) berkata, kenyataan yang "menghina orang Hindu dan agama mereka" itu dikesan dalam video 5 minit di Youtube.

    "Kata-kata yang diucapkan oleh Zulkifli Noordin antara serangan paling teruk pernah dibuat terhadap agama besar di negara ini," kata Surendran.

    Beliau mendesak peguam negara dan ketua polis negara menyiasat Zulkifli yang juga anggota Parlimen bebas di Kulim-Bandar Baharu bawa Seksyen 298A Kanun Keseksaan.
  • lihat disini:

  • https://www.youtube.com/watch?v=1ReyrP9fisc
     


----------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aduh....otak mat bisul nie sama besar dengan binjai rosmah agaknya...semakin dekat nak PRU13...kebodohannya..semakin terserlah..

Kalau zaman perang dulu...tentera jepun sanggup kamikaze untuk memberi kemenangan pada pihaknya...ini..berlainan pula...si badigul nie..kamikaze untuk memberi kemenangan pada pihak lawan...syabas saya ucapkan kepada ahli PERKOSA nie......teruskan usaha murni anda...kahh..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

polis lagi sanggup siasat sapa curi coli rosmah dari siasat zul bisul ni........

Fahmi Ismail berkata...

Rasulullah S.A.W tak pernah ajaq la macam ni,Zul Nordin woi. Aku betul2 minta maaf dengan rakan-rakan yang beragama Hindu sekalian. "Dan janganlah kamu memaki sembahan-sembahan yang mereka sembah selain Allah,Karena mereka nnti akan memaki Allah dengan melampaui batas tanpa pengetahuan. Demikianlah kami jadikan setiap umat menganggap baik pekerjaan mereka. Kemudian kepada Tuhan merekalah kembali mereka, lalu dia memberitakan kepada mereka apa yang dahulu mereka kerjakan."(Surah Al-An’am:108)

Tanpa Nama berkata...

Betul jugak kata2 Zul Bisul nie..

Tapi kenapa pendengar ceramah dia yg ketawa terbahak2 itu tak bertanya; "kenapa Allah tak berkuasa menahan org2 campak kepala babi kat masjid dan surau, bukan kah itu 'rumah' Allah?".

~ Zat atas sifat, sifat atas zat - Arwah Latib Amah.

Tanpa Nama berkata...

zul,zul.awat jadi lagu ni.hang ni tak habieh habieh tojolkan kebengapan hang.awat la hang cakap macam tu.aku tau hang baghal tahap gaban.tapi tunjuk la sikit yang hang sikit pandai banyak tengin.meh aku liwat hang skali.pasai hang kata liwat tu ada dalam hudud.lepaih tu hang pasti sikit atas terang mata tapi otak tarak terang.

Merong berkata...

polis malaysia ni pelik sekali dlm dunia bukannya zul nordin yg kena tangkap...... N surendran yg cornfirm kena tangkap

Tanpa Nama berkata...

Kita amat bersyukur sekali kerana zul nordin keluar dr PKR dahulu. Kalau dia masih dalam PKR, dia akan jadi beban kepada PR. Syukurlah kerana Allah nak tunjuk pada kita bahawa dia seorang yang bersifat racist. Selepas ini jika ada penganut agama lain menghina islam, zul nordin harus dipertanggungjawabkan.

Tanpa Nama berkata...

bisul telah pecah
kaum hindu nak Tanya satu...
bila saudagar agama ni nak bayar hutang?
kah...kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

meh zul aku nak ajaq hang surah al-kafirun paham betui2 maksud dia...mungkin masa hang kecik2 dulu dok berek FRU tak blajaq agama bawah blok...asyik duk main gasing n guli jerr...tu la lain kali jgn buka aib org..Allah dah kata....kalau kita buka aib org,Allah akan bukak abis aib kita....

Tanpa Nama berkata...

Zul Nordin adalah asset sebenar PKR! http://expet.blogspot.com/2010/07/zulkifli-nordin-kehilangan-yang-amat.html

Tanpa Nama berkata...

jenis macam ni berlambak ataih muka bumi....kalu masuk waktu semayang laju saja ke mesjid lebih laju dari bapak kambeng... kelaku buruk lebih dari beruk..... sambil ambil wuduk meludah dalam singki waktu orang tengah makan, lepas solat cakap pasal akidah, perangai kena contoh rasul...... hampa pikir sendiri... meludah dalam singki waktu orang lain tengah makan tuntutan islam ka?.... sunat atau wajib...?????