Selasa, 30 April 2013

DI MANA BUKU HISHAMUDDIN RAIS MALAM INI




 BUKU CULT
YANG TERHOT
BOLEH DI BELI MALAM INI

tukar tiub akan menghasut  malam ini 
dapatkan tanda tangan tt malam  di:

MELAKA PETANG INI
jam 4:30  
roti canai wan
merlimau

MELAKA MALAM INI
ceramah pakatan rakyat
di machap - jam 9:30 mlaam

JOHOR MALAM INI - SAGIL
buku hishamuddin rais
boleh dibeli di ceramah pakatan malam ini
jam 10:30 malam
tempat ceran=mah:
padang awam bandar sagil
depan  stesen minyak shell

SEREMBAN MALAM INI
buku hishamuddin rais
buku baru ustaz wan ji
majalah posto
ceramah anwar ibrahim di ampangan seremban



JANJI BERSIH
jika berlaku penipuan
maka janji bersih akan
membuat 3 tuntutan

1 - tidak akan terima keputusan pru13
2 - menuntut spr di mansuh
3 - wujudkan spr baru untuk menjalankan pru sekali lagi

--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alor staq bila plak?

Budak Kampar berkata...

Cilakak lu TT..lu ckp ceramah Adam Adli kat bt gajah..lu tak x setengah mampos gua cari lokasi ceramah dekat sejam xjumpa2..nasib gua dapat lu punye buku siap dgn tandatangan adam adli..die pun ok gak nak bergambar dgn gua sampai gua kena hentam dlm FB bila upload gambar gua dgn adam adli..gua tak kire,lu kene kasi gua punya ganti rugi melebihi nilai cincin Rosmah...hahahahahaaaaaaaa..