Rabu, 24 April 2013

HADI AWANG HANYA BERCITA-CITA UNTUK JADI NELAYAN



BERCITA CITA BESAR
UNTUK
JADI NELAYANG


HADI AWANG SOMBONG 
apa nak kecoh pasal hadi awang ni..mamat ni mmg sombong n bongkak...ingat lagi terenggani lingkup sebab apa??..sebab mamat ni la..angkuh..sombong.. on KENYATAAN DARI ANAK MUDA KEPADA HADI AWANG
Publish | Delete | Spam
senjakala
on 4/23/13 


CHUA SOI LEK TAK JUAL AGAMA
Bro, sebenarnya ini semua adalah angkara menantu Haji Hadi kerana menantu dia tu adalah puak Perpaduang (Hasan Ali, Nasharudin, Mustafa Ali) yang sebenarnya diketuai oleh Haron Din, dan mereka inilah yang mahu Hadi jadi PM. Baru-baru ini Hadi kata tak nak bertanding (kerana tak dapat peluang jadi PM).

 Bila tak ada orang ambil pot untuk memujuk Hadi, Haron Din nak Tengku Razaleigh jadi PM kerana dia masih percaya Anwar adalah gay. Sekarang video Mustafa Ali sudah keluar. Gambar warna & tak samar-samar macam video "Anwar" & Chua Soi Lek. Suara Mustafa Ali pun kita boleh dengar dengan jelas dalam video. Chua Soi Lek yang makan babi mengaku bersalah. Mengapakah pemimpin Islam macam Mustafa Ali tak berani nak mengaku bersalah? 

Bagi saya Chua Soi Lek jauh lebih mulia daripada penjual agama macam Mustafa Ali. Apa yang Hadi lakukan adalah suatu pengkhianatan terhadap ahli-ahli PSM yang juga ahli Pakatan Rakyat. Mereka berani buat macam tu kerana ahli PSM jauh lebih kecil daripada DAP & PKR. on KENYATAAN DARI ANAK MUDA KEPADA HADI AWANG
INIKALILAH UBAH!
on 4/23/13

INI ULAR UG
bila tikus berenang renang,ular naik cari kerusi.UG dah keluar ke? on KENYATAAN DARI ANAK MUDA KEPADA HADI AWANG
Anonymous
on 4/23/13

 HADI SELALU EMOTIONAL
Saya setuju dgn artikel diatas. Hj Hadi memang selalu "emotional" apabila dikritik dan akan menyalahkan org lain. Beliau takut untuk berdepan dgn kebenaran. Harap pihak PAS dapat menasihati beliau supaya jgn lagi membuat kenyataan/press conference. Mood pengundi berpihak pada PR, takutkan disebabkan beliau mood tersebut akan beralih. Tq - Zuffi. on KENYATAAN DARI ANAK MUDA KEPADA HADI AWANG
Anonymous
on 4/23/13

SOSIALIS BERIDEALISMA
ha ha ha mai dah gerombolan athies pelarian dan anak didik dokongan nya sosialist comunist n anti agama ke dalam pr bg menghadapi PRU13 ni....Ingat wahai gerombolan tahaluf siasyi yg jamaah kami mahukan adalah khusus pd manusia yg bertuhan...bukan idealisme tokoh masyarakat yg anti/menolak agama...bagi kami gerombolan hangpa lebih bahaya dari ameno... on KENYATAAN DARI ANAK MUDA KEPADA HADI AWANG
Anak Murid Hj SallehKodiang
on 4/23/13

HARUN DIN NAK JADI GEROMBOLAN
Harun Din (UG) kata dah hampir 20 tahun lamanya Myke Tyson ni dekat dengan Islam (PAS) melalui kuliah beliau. Tapi beliau (Harun Din) nyaris-nyaris tak masuk UMNO empat tahun lepas.....Bersama geng UG nya. Maklumlah selalu sangat on-line dengan tuhan maka kalau tiada orang tua berhati mulia (TGNA) tu nanti maka PAS akan masuk gerombolan melalui Harun Din dan geng UG nya. Masih tak percaya? Lu orang terlalu mentah dalam politik. Kerana orang politik terlalu mudah jual agama untuk masuk "Skim Cepat Kaya" apalagi orang macam Harun Din ini yang dari muda sampai tua pernah makan gaji dengan UMNO..... on JANGAN BUAT FITNAH TIDAK ADA JONGKONG EMAS
Alam Flora
on 4/23/13




--------

10 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT...

Penat dah layan mangkuk nih... itu hari masa gua ngan AdukaTaruna sergah dan terjah dier di Rusila... langsung tabrani nak jawab soalan..

Last-last AdukaTaruna kena belasah kat dalam kawasan Masjid Rusila....... aper daaa....

rakyat marhaen berkata...

perjuangan kali ini ada lah perjuangan rakyat mustadhafin,parti hanya wadah saja....parti2 politik ini jgn khianat pada perjuangan rakyat....kamu akan di sumpah sampai dunia kiamat atas khianat kamu

Tanpa Nama berkata...

Lagi satu blog pembunuhan karakter terhadap ulama dalam PAS. Apa matlamatnya?. Puiii

UNDILAH PAKATAN RAKYAT berkata...

Haji Hadi ni memang tak layak jadi PM. Khalid Samad & Husam Musa jauh lebih layak jadi PM. Kalau boleh saya mahu Mat Charles Sabu Bronson jadi DPM. Saya masih ingat semasa Haji Hadi jadi ketua pembangkang. Semasa itu dia ambil alih tugas Lim Kit Siang sebab Lim Kit Siang kalah. Ketika Hadi jadi ketua pembangkang, pembangkang menjadi paling lemah di dalam sejarah politik Malaysia. Semasa dia jadi ketua Pembangkang, dia tidak macam Lim Kit Siang yang pandai mengbongkar rahsia-rahsia UMNO. Rakyat Terengganu pun tak suka sama Hadi sebab dia memang tak pandai urus hal-hal ekonomi. Yang dia hanya tahu ialah bina papan tanda "MASJID MARANG 10 METER DI DEPAN." Itu aja. Setakat jadi ketua kampong Marang bolehlah. Jadi PM jauh sekali. Dia ni hanya pandai berloghat bahasa Terengganu sahaja bila bercakap dengan wartawan atau depan TV. Macam mana nak jadi PM? Bahasa Malaysia Tian Chua & Ng Suee Lim jauh lebih bagus daripada Hadi. Orang Cina Kelantan yang pandai berloghat Kelantan pun tahu nak tukar loghat ke Bahasa Malaysia bila bercakap dengan orang KL. Hadi ni tak pandai langsung.

Tanpa Nama berkata...

Apa yang korang semua merapek meraban ni? Bila pakatan rakyat kata Ustaz Hadi akan jadi PM?....Usahakan kemenangan dulu....bagi pendapat aku...yang patut dipersilakan jadi PM bila dah menang besok adalah tak lain tak bukan, DSAI.

Peminat TV Bangsar Utama berkata...

Haji Hadi cakap calon PSM di Kota Damansara tak layak bertanding sebab ada gantong gambar Stalin & Lenin dimarkas mereka. Alasan dia ahli-ahli PAS tak boleh terima calon PSM kerana menyanjung pemimpin komunis. Dia takut penyokong PAS akan tolak calon PSM bila mereka tahu tentang gambar Stalin & Lenin. Jadi saya nak tanya Haji Hadi:

Kalau calon PSM tak dapat diterima oleh Hadi kerana gambar Stalin & Lenin, mengapakah Mustafa Ali yang ada video seks layak jadi calon? Mengapa dia tak takut orang PAS tolak Mustafa Ali kerana video seks tetapi takut orang PAS tolak calon PSM kerana gambar pemimpin komunis? Seluruh rakyat Malaysia tahu tentang video seks Mustafa Ali tetapi tentang gambar Stalin tu hanya menantu Hadi sahaja yang tahu. Sebut nama Stalin & Lenin pun tak betul. Macam mana nak jadi PM?

Mana lebih teruk? Gambar Stalin & Lenin atau pemimpin PAS yang melakukan hubungan seks dengan seorang pelacur Melayu? Yang duduk gantung gambar Rajah Gopal dipejabat kerajaan & sembah Rajah Gopal sebagai Tuhan tu mengapa tak berani nak buat bising?

Tanpa Nama berkata...

Peminat radio bangsar.

Oi brader cakap mau ade insurans skit...jgn sembrono nak menuduh...kalau mau tuduh2 sila keluar dari pakatan besom hang kene tanya dlm kubur x dpat nak menjawab

Tanpa Nama berkata...

rilek la tt tunggu pr menang dulu. kau jangan la pecah belah kan pr sebelum PRU. dah menang nanti kau kill la sekor2 sosok manusia talam ni semua. btw bagi aku DSAI for pm!

Tanpa Nama berkata...

Boleh tak sembang benda ni lepas pru.. Petugas dalam jentera pas boleh lemah semangat nk buat kerja.. Jangan smpi diorang tak buat kerja plak bro.. Lu ingat sume pengundi dah celik ke.. Kalu org pas ni tak buat kerja, senang-senang je bn menang undi orang atas pagar.. lu sayang kat ungok ke bro.. Hahaha.. Lu try la turun tgk.. Jangan dok hasut, kempen, ceramah kt kelompok pr je..memang la kuat.. Tu syok sendiri tuh..

Tanpa Nama berkata...

perang kali ke 13 akan meletus. tidak dapat tidak, ia akan bermula bila2 masa sahaja dari sekarang. kelihatan di dataran tinggi malaysia, dengan berkekuatan penuh berbatalion askar bersetentang dengan musuh dalam 1 baris panjang ala movie the brave heart. gendang perang dipalu dan hanya menunggu detik dan ketika sahaja sebelum laungan 'serang!!' bermula...

Pak general Anwar mengepalai kedudukan paling hadapan pihak tentera pakatan manakala general hadi mengetuai di sayap kanan dan general lim mengetuai ketumbukan tentera di sayap kiri.

Sayup2 di hadapan, kelihatan tentera musuh dengan kekuatan dan kelengkapan perang sedang bersiap sedia di garisan mereka. diketuai oleh general najib yang kadang2 kelihatan menoleh beberapa kali kebelakang, seolah2 menunggu isyarat dari rosmah, sniper lagenda tentera barisan walaupun timbalannya, general muhyidin ada di sebelah.

pak general Anwar dengan suara yang lantang, bergerak diatas kuda dari hujung sayap kiri ke hujung sayap kanan sedang memberi ucapan terakhir untuk menaikkan semangat tenteranya sama seperti yang dilakukan oleh aktor Mel gibson dalam the brave heart. sekali sekala, ucapan general anwar akan di sambung oleh general hadi dan general lim dengan penuh emosi dan semangat!

masa terus berlalu. setiap detik dipenuhi dengan perasaan yang tegang. masing2 setiap pihak, tidak sabar untuk bertempur menegakkan kepercayaan masing2. jerit pekik tentera diselangi dengan paluan gendang menaikkan lagi semangat untuk menewaskan pihak lawan.

Tiba2, tercetus peristiwa yang tidak disangka2 oleh tentera pihak pakatan. tiada angin, tiada ribut, general hadi dengan tiba2 saja menembak brigadier general Nasir di kepala menyebabkan brigadier general Nasir terus terjatuh dari atas kuda dengan baju berlumuran darah. tentera pakatan menjadi kelam kabut dengan keadaan itu. berisan tentera yang tadi tersusun kemas menjadi huru hara bak kampung dilanggar garuda.

Dipihak sana, tentera barisan makin bersemangat dan bersorak gembira menyaksikan kejadian itu. general najib yang tadinya asyik ingin terkencing, tiba2 mendapat semangat baru. dia tau, jeratnya sudah mengena. dia mengenyitkan mata ke arah rosmah, si jaguh sniper. general najib sudah mendapat semangat baru.

dalam hatinya berkata " ini kali la!!"" sambil menjerit "serang!!!!"......