Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 April 2013

JAM 4:00 TV BANGSAR UTAMA




JAM 4:00 PETANNG
CALON CALON PRU13
DARI TV BANGSAR UTAMA
LIHAT DAN TONTON
STESEN PALING COOL
STESEN COUNTER CULTURE
----------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

RTM,TV3 dan AWANI/NTV7 kena siarkan forum ini dengan ehsan TV Bangsar Utama. Para lawak mega boleh belajar persembahan sempoi ni.
Kreatif dan kreatif menggelikan hati!

مهمد شفاريز berkata...

Ini tv berape ni?ahaks

Tanpa Nama berkata...

bro, TVBU kalau kat astero cenel berapa ekkkk????....kohkohkoh

Tanpa Nama berkata...

aik!!mana awek montel?? :)

Tanpa Nama berkata...

Ijat Kona Kambing? Kahkahkah.. baik sebut betul2..Kak Ijat Merembat Duit Lembu...kan senang makcik felda paham...

Lawak level terlalu tinggi..IQ pendengar mesia cuma 10% jer. Sbb tu RTM dan TV3 tau mende ni lama dah... prinsip derang, jgn sesekali menyatakan kebenaran, silap haribulan akan dipanah petir oleh Allah Taala dan serta merta masuk neraka tanpa dihisab... jika menipu tanpa henti setiap waktu, hidup akan bertambah kaya, rezeki melimpah ruah dan dihari akhirat, mereka akan dimasukkan kesyurga lebih awal 5 juta tahun drpd nabi muhammmad sendiri..sbb tu la derang berbondong2 menipu jer sepanjang masa..

Jgn siarkan komen ni TT.. nanti bebudak trainee kangkung Universiti Donut akan menggelupur pulak..kahkahkah..kerje mereka, kalo menipu kantoi..maka akan ada hadis untuk jadi pendinding cover kantoi..sebut nama Allah sikik, trik ini akan serta merta menyebabkan org ramai menjadi bodoh tak boleh bergerak laksana disumpah sang kelembai...kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Lawak gila...

Tanpa Nama berkata...

tolong la tuan tt...jangan buat kerja gila ni,aku takut nanti ini akan mempengaruhi minda penyokong pr,ini tv berapa ni?

Tanpa Nama berkata...

Prof Emiritus Tikus tikus...kuh kuh

Weii...aku ni pengemar donat...la ni,,la ni rasa tak lalu lak nak makan donat, loyaaa..teringat donut yg dilambak kat meja Unibersiti donat..

Eeee...apa lar lebai bin malang..
Bab agama tip top ..jgn dilawan para agamawan..nanti kena sumpah..

Agamawan cari makannn...

Tanpa Nama berkata...

SAYA TAN SRI!!!