Khamis, 25 April 2013

MUHYIDDIN SEORANG YANG BODOH CERDIK


AKAN DI NOBAT
BIJAK BISTARI
JIKA MENYINGKIRKAN NAJIB
 PRU-13: Gelar pengundi BN bodoh ialah taktik kotor, terdesak - TPM
SEGAMAT 25 April -  Muhyiddin Yassin berkata, tindakan pembangkang seperti Ketua Publisiti DAP, Dr. Hew Kuan Yau yang menggelarkan orang Melayu, Cina dan India yang menyokong BN sebagai bodoh adalah taktik kotor sedangkan kempen pilihan raya sepatutnya berlangsung dengan cara berhemah.

"Keghairahan pembangkang nampak lebih agresif macam esok sudah tiada lagi masa untuk mereka.

"Itu cara pembangkang, dia bukan sahaja boleh mengata orang, yang pandai semua dia sahaja...Bagi dia BN semuanya bodoh-bodoh, termasuk saya pun.


MENANGIS 
KERANA DI PANGGIL CERDIK

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU TAK BODOH NAK PANGGIL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU MEMANG BANGANG...NAK PANGGIL APA?.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU MEMANG PUNTAINGONG.... NAK PANGGIL APA?... kah kah kah..

woit.... KALAU MUKA SEMBAB DAN BANGANG ... NAK PANGGIL APA...kah kah kah..

kah kah akh...KALAU MUKA SEMBAB DAN BANGANG PANGGIL MUHYIDDIN... kah kah kiah


----------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Suka sangat cerita2 dlm blog ni. Blog ni betul2 memberi panduan kpd sy. Lebih dari 5 kali sy jenguk blog ni dlm sehari. Dah jadi kewajiban untuk sy support blogger2 camni. Rasenye elok dibukukan supaya jadi kitab rujukan tentang kebangsatan umngok. Hidup mati ku hanya untuk pkr inikali dan selamanya lah. Demi kebebasan mutlak umat manusia!

Tanpa Nama berkata...

1.dah tua bangka!!entry mengalahkan budak tadika!!asyik serang fizikal seseorang!!
2.yang syoknya fizikal sendiri pun 2X 5 jee!!ko ingat diri ko tu ensem ke bhaii!!
3.kununnya pengikut dan juak-juak blogg ni punyai mentaliti tinggila!!level tinggi la!!tapi itu semua perasaan korang jee!!yang pasti macam budak-budak tadika jeee!!
4.kalau nak berperang!!beranikan diri berperang dilaman lawanla bhaiii!!kalau dok syok sendiri berkokok dilaman sendiri!!perasan la tu bhaiii!!
5.elokla ko semua pergi panjat tiang pasang bendera terutamanya berdera Dap tu!!sesuaila untuk korang semua!!!

Tanpa Nama berkata...

yang bodoh bangang memang penyokong Banjingan Nasional., sebab dah kena tipu, kena samun, kena cabul, kena jual masih nak sokong Banjingan Nasional ni.
Berbalik kepada persoalan yang TT timbulkan " ... kalau tak panggil bodoh nak panggil apa ? " nak panggil takde maruah ? memang penyokong Banjingan Nasional tak pernah memiliki sesuatu yang dipanggil "MARUAH", harga diri ? jauh sekali, kalau ada (maaf, ini andaian saya dan bukan fakta - saya mohon perlindungan dengan Allah dan semoga allah mengampunkan saya- nauzubilahu minzalik) andainya ada makhluk yang sengaja merendah dan mencampak maruah, harga diri dan nilai kemanusiaan (dengan pilihan dan kehendak sendiri) sudah pasti makhluk itu adalah penyokong Banjingan Nasional, sebab kalau di lihat di serata makhluk di muka bumi ( utara, selatan, timur dan barat ) dan serata alam tiada makhluk yang merelakan diri mereka ditipu, disamun, dicabul haknya selain dari penyokong Banjingan Nasional ini., anjing kurap tepi jalan itu pun sekiranya disakiti dengan cara yang tidak diterima olehnya pasti akan menyerang atau sekurang-kurangnya akan menyalak balik.. adakah penyokong Banjingan Nasional akan mengambil tindakbalas yang sama ? Not in the million years .. sebab minda, otak, hati dan akal mereka telah dibonsaikan oleh pemimpin mereka seperti kata Tun Dr. Madey (yang bodoh menyertai UMNO, manakala yang bijak pandai menolak UMNO) Ibrahim Ali pernah berkata " Hanya orang gila sahaja yang akan menyokong UMNO " a.k.a Banjingan Nasional, tak cukup bodoh, bangang, tengin, bungul, goblok, baghal, kelabu asap ditokok pula dengan gila, sasau, meroyan dan segala macam " kekacauan mental "
Sebenarnya ungkapan 'bodoh' itu adalah terlalu ringan dan kecil buat penyokong Banjingan Nasional kerana sepatutnya mereka di humbankan jauh lebih bawah (even lowest than that if Shoul I say) dan sekiranya di adakan sukatan (standard of measurement) antara 1 hingga 10 sebagai garis ukuran penyokong Banjingan Nasional ini cuma layak diletakkan di kategori 2 atau ketegori 3 - kategori 2 yang cuma tahu makan, minum, tidur, buang air, (bekelamin- jika perlu), mengira baki wang yang dikembalikan oleh penjual selepas membayar sesuatu dan kategori 3 adalah mereka yang tahu dan 'aware' untuk menggerakkan tulang empat kerat untuk mencari makan, mencari jalan untuk mempertingkatkan taraf hidup seiring dengan mempertingkatkan kesedaran memelihara kesihatan diri dan kesihatan akal.. pernah kah kita nampak penyokong-penyokong Banjingan Nasional ini berbuat sesuatu ke arah itu ? did we ever see them taking any sort of action to initiate their effort whatsoever ? .

Tanpa Nama berkata...

Bro..

Mat Sembab kecik hati dan marah bila dikatakan bodoh..

Itu lah time sombong tak ingat kubur, bila mengutuk PKR..tak pulak rasa diri bodoh...pendusta..

terima aje lar kebodohan tu..
Dah nama nye politik umgok..yg kat dalam tu semua kaki segala kaki lar..aku nak tanye??

Ada ke ketua umno rumah buruk..takkkk..mai datang kpg medan..sape je yg kerja ngan umgok..fuhhh rumah ngalahkan tokey balak!!

Tanpa Nama berkata...

Breder oi, bukan kami je kata org bn terutama umno bodoh, BEKAS PERDANA MENTERI KE 4 yang merupakan juga BEKAS PRESIDEN UMNO yang mengatakan "orang pandai tak masuk umno".

So jgn kecik hati la bekas presiden kamu yang akui yg bodoh2 termasuk dia sendiri sokong umno bn.

Tanpa Nama berkata...

Panggil je pukimak......
kah...kah....kah....

Tanpa Nama berkata...

hahaha cerita sengal2 pun ko suka? memang sah ko x sekolah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah, memang bodoh pun

Tanpa Nama berkata...

bangang mat sembab. parlimen dah bubar ckp pasal pemerintah dan pembangkang.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Panggil jer....BAIKNYA BABI NI...INI MESTI BABI AMERICA NI.....HEHEHEH...BABI NEGARA YANG ..........???????.........korang add je ayat yang paling bisa.....hehhehehhhh...bagi aku....panggil pukimak jerrrr.....