Isnin, 6 Mei 2013

PERSOALAN HAKIKI




PERSOALAN HAKIKI

boleh kah rakyat menerima 
keputusan pilihan raya tipu
ini soalannya

tanya dan jawab sendiri
boleh kah diterima?

14 ulasan:

Awanama berkata...

Umno/BN menang dgn cara tidak BERMARUAH! Walaupun seblm ini pun Umno xdo harga diri....

ihsan:
media Chennai
media Kerala

Awanama berkata...

hanya undi pos di umum. undi awal 250ribu petugas spr kenapa tiada.?

Awanama berkata...


bro isham,

we, can feel the anger and sadness from your tone in this entry. no more kah kah kah say it all.

lawan tetap lawan!

fariz-ex d. sg. buloh.

Awanama berkata...

HARI NGUNDI = HARI BANGLA SEMALAYSIA
MASA KIRA UNDI = EARTH HOUR SEDUNIA

Maiku Kamishiro berkata...

Sudah tentu TIDAK!!
Menang dgn sistem yg penuh dgn penipuan!!
Dakwat kekal yg TAK kekal..!!
Pengundi hantu berleluasa..!!
Keadilan media yg tidak wujud..!!
Banyak tempat kira undi dlm keadaan bergelap!!
Tengah kira pun peti undi boleh masuk lagi..!!
macam mana aku nak terima..??!

Maiku Kamishiro berkata...

Mana boleh terima..!!

Awanama berkata...

Sori bro....lu pun sama NATO

Awanama berkata...

hahahaha, dah kalah, buat la cara kalah...

yang kuat menipu ialah manusia macam lu...orang lain semua tak betul, lu saja yang betul...

tapi tengok dengan penampilan pun lu memang nampak macam orang tak betul... umur dah nak isya' tapi kelaku gelagat macam remaja rosak akhlak.

moga Allah lindungi umat Islam daripada manusia macam lu...


*lu jangan tengok lalat dan langau di bandar atau di bangsar saja...lu keluar sekejap, tengok di kampung-kampung macam mana geli dan meluatnya rakyat puak jenis lu.

Awanama berkata...

Tak tau la bro, keputusan semalam sukar untuk dipercayai. Takkanlah swing org melayu cuma setakat tu aje tak mcm orang cina..mereka all out nakkan perubahan.
Bayangkan hati org cina bila tengok org melayu buat kepala bodo tak nak sama2 sokong buat perubahan...macm bangsa yg tak reti2 soal demokrasi, soal rasuah, kronisme dlm kerajaan,dll.
Kenapa ditolak manifesto PR? Apa yg membuatkan org2 melayu masih terus memilih org2 yg penuh skandal, rasuah duduk mentadbir kerajaan?

Awanama berkata...

Rakyat Malaysia dibodoh2kan macamlah negara nie emak bapak depa punya...

Awanama berkata...

apa yg tak boleh.....hangpa yg tak bole terima...dasar tak sedar diri...

Awanama berkata...

Anom741ptg...nak sedar macamana jika menang menipu...anjing setan yang di kenali@haramjadah...

Awanama berkata...

SANGAT TAK BOLEH!! DENGAN SENYUM SOMBING SI AZIZ LEPAS UMUMKAN KEPUTUSAN TU!
MUSTAHIL JUMLAH KERUSI LEBIH KURANG JE 2008 DULU DENGAN PENINGKATAN MENDADAK DAP (SGT LOGIK) DAN PENURUNAN PAS+PKR (SGT TAK LOGIK)!
SALAHUDDIN AYUB PATUT MENANG!! BN PATUT LINGKUP DEKAT JOHOR!! AKU BENCI BN!!!!

Awanama berkata...

TAIB kata org Sarawak bodoh sebab tu x pandai niaga, x kaya macam kaum kerabat dia. Dan terbukti memang sanggup dikata kan bodo kr masih setia dgn dia.