Rabu, 29 Mei 2013

UNTUK PEMBACA TUKAR TIUB


DI MAHKAMAH
UNTUK PEMBACA  
PEMINAT DAN PEMBENCI 
TUKAR TIUB
saya baru sahaja dibebaskan dari mahkamah jalan duta
saya di tuduh menghasut
turut sama dituduh ialah yb tian chua
kawan satu bilik saya di kamunting
haris ibrahim seorang peguam
tamrin ghaffar seorang hartawan
sufian anang anak muda mahasiswa

kami ikat jamin 5 ribu ringgit
untuk seorang

kami akan dibicarakan pada  2 julai
bersama anak muda mahasiswa adam adli

safuan petang ini di hantar ke penjara sungai buluh
kerana TIDAK dijamin
si anak muda ini TIDAK MAHU dijamin



PEMBENCI
Padan muka dah kena cekup! Patut polis mahu buang kunci jel terus sampai bila bila. Atongku alek.... on DUA KULIAH POLITIK
Anonymous
at 3:04 PM

PEMBACA
Gua ingat lu dah MATI di makan sa-ekor badak bernama BIK MAMA. KAH! KAH! KAH! on MENJAWAB SOALAN DAN PERTANYAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/29/13
 PEMINAT
Buang batu timbul kelapa, Udang banyak di pasir mayang, Tangkap Isham tidak mengapa, Orang banyak kaseh sayang.. #Lawan Tetap Lawan #Tipu Pilihanraya Turun Jalanraya on DUA KULIAH POLITIK
Anonymous

on 5/29/13
TUKANG HASUT


-----

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Takper bang,Saya tak seberani Abang, Jadi Semoga ALLAH memelihara setiap detik dan setiap nafas yang Abang gunakan untuk mencungkil kekejian mereka.

Tanpa Nama berkata...

Penghasut rakyat lebih mulia dari penipu rakyat dan pemerintah yang menzalimi rakyat...

Tanpa Nama berkata...

Wa salute sama lu Bro Isham, u're the true fighter tak mcm lelain org yg pongpangpongpang tapi takde telo harapkan menipu pembaca dgn menulis artikel kat bwh

http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2013/05/selesai.html

Khak Ptuihhh! bajet cam diri hebat hapa pon tadakkk!!!

DIDI KOTA BELUD YANG TERHASUT berkata...

AIR PANAS TU...AMIK.....LETAK NESCAFE...LETAK GULA.....GAUR.....NANTI KITA MINUM RERAMAI.......AKU ON BERSIH 4.0.KITA GULINGKAN KERAJAAN INI DENGAN KASIH SAYANG KITA YANG BERAPI API .......PADA NEGARA TUNGGAL INI.

Tanpa Nama berkata...

sham,

minggu sudah gua pakai baju tshirt lu 'penghasut rakyat' jalan2 naik lrt gi kl. sampai kat stesyen masjid jamek tak pasal2 gua kena tahan ngan 2 otek pkai preman sound gua next time jgn pakai lagi t shirt tu!! WTF?? dengan tshirt pon gomen ni takut ke?? gua tak kira, next time punya next time gua tetap pakai lagi.. dah la ramai yang tanya gua beli mana, tadak 1 gerai pon yang jual kat blackout 505 kat pj ri tu... giler rare, gua odar kat mamat hakim tu la, ganu mariii....

Tanpa Nama berkata...

Hii..hi..hi..barulah 'cool' tukang hasut kena cekup...

Tanpa Nama berkata...

Alah bisa tegal biasa,tangkap lh aktivis2 serta hero2 kita ni wahai Zahid punai terpeleot n KPN Khalid punai yg membodek! Pasni kitaberamai-ramai gi jlnan :kita memng dah ramai n ko wpun ade kuasa tetap 2 entiti! nk tangkp...cubalh...muat ke penjara2 yg ade?aku dh terhidu kemenangan:negara ni milik kita rakyat M'sia bukn milik kau wahai UMNO BN!

Tanpa Nama berkata...

Aku ke setapak beli kasut
Singgh sebentar beli siakap
Sudah bertahun bang hisham menghasut
Mengapa sekrg baru nak tankap

Tukar tiub blog pilihan
Bagai pelerai rambut yg kusut
Apakn daya suratan badan
Ku kini sudh termkn hasut

imlan adabi berkata...

lu hASUT ORANG KA?
LU BUAT APA?