Rabu, 5 Jun 2013

BABI MULA TERBANG

KUALA LUMPUR 4 Jun - Masyarakat Islam dalam kelompok ASEAN yang berjumlah kira-kira 220 juta orang perlu bangkit menjadi kuasa yang konsisten dalam usaha menggalakkan keamanan, toleransi antara agama serta...

BABI 
MULA TERBANG


  • Najib seru minoriti Muslim Asean kuatkan negara
  • NONE Najib  Razak hari ini menyeru umat Islam minoriti pribumi agar terus menyumbang bagi memperkukuhkan negara mereka dalam rangka menyelesaikan konflik di negara mereka.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM... BABI AKAN TERBANG...kah kah kah..

kah kah kah...BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM.... KATAK NAIK MOTOSIKAL...kah kah kah..

kah kah kah.... BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM.... VINCENT TAN JADI IMAM MASJID NEGARA... kah kah kah..

woit...BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM.... ROSMAH MANSOR JADI ANMAK DARA.... kah kah kah
-------

4 ulasan:

Awanama berkata...

"TUN NAJIB" ...tun mongol..kahkah

Awanama berkata...

Menipu kalo dah kantoi memang senang untuk orang lain pau...sit down johnny...and please stay put...kah kah kah...

hang tok sah dok kalot sughoh oghang lain buat tu buat ni....hang tu belajaq balik pegang peliaq hang elok elok nak payung cek mok....walau hati ghasa berat tapi itulah tanggungjawab..

hat tu lah yang hang kena jaga betoi betoi...kalau hat mok tu amok....hang jugak payah nak buat tempahan makanan segera....hom deliberi..

slim dan berbulu masakan sama dengan gemok dan botak ...eeeeeee yuck

DIDI KOTA BELUD berkata...

Den pun dok lah kuat semayang..itu den akuiiiii...tapi bilo den menasihati pokok sawi...daun kobis...lidi...syiling dan pampers...semua mereka akur dan mengikuti ku selepas aku membayar.....hahhahahahahha......najib dengan babi..janganlah sham...malu babi tu kang.....babi tu nak semua kena lesen oooooo....habis kau kalau babi tu dapat lesen...dio nak makan di singapore.......nak challenge babi sana...putih putih kuning katanya....nak lesennnnnnn........hahahahhaha........baik cete pasal pukilah jib dari cete agama kat orang....malu beb...bodoh dan bebal amat...maha bengap dilangit dan dibumi lah lu jib......hahahaha...babi que tul....pui.satu lagi...kimak kau musa aman...dah pinis.

Awanama berkata...

Nasib la badan dapat bini gumuk gedempol.. hajat hati nak berjubur dgn kuda hitam selim melim... dapat rasa sekali berjubur pun, jadila.. ini tidak, dekat nak berjubor, kantoi la pulak doh.. tiap kali berjubo, tiap kali itulah kantoi..

Babi terbang adalah haiwan mulia...ko taknak bertaqwa ka isham? Kesiannn.. takdak org tau yg ko dah terang2 mengaku agnostik, tapi tak paham agnostik tu apa benda.. suruh ko pergi surau la pulak.. mmg kelakar nak mampos la mamat tu punyer komen.