Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 24 Jun 2013

MALAM INI JAM 8:30 MALAM




MARI BERSAMA
AUNTIE BERSIH
MALAM INI

MALAM  BERSETIA KAWAN DENGAN 32 TAHANAN DATARAN MERBOK

semua di jemput datang malam ini
jam 8:30 malam
di hadapan rumah pasong jinjang

orang ramai diminta datang
untuk bersetia kawan
untuk bersolidariti
dengan 32 warga dataran padang merbok
yang ditashan kerana menuntut
7 pesuruhjaya spr meletak jawatan kerana menipu 

BERSAMA ANAK MUDA
sila bawa lilin
sila bawa air
sila bawa diri untuk membuat ramai

ANAK MUDA
BANGUN MELAWAN

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


sendiri buat hal, sendiri tanggung!

Tanpa Nama berkata...

rosmah dan najib kongkek,rakyat kena tanggung...

tanggung berkata...

Memang sendiri tanggung. kau tak usah tanggung langsung. tak susahkan kau sikit pun.

Tanpa Nama berkata...

Hahahahahs. . .Ayat sila bw diri. . Xleh blah. . Dilarang melarang bc blog TT. . . . :-)

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tt...inilah dia pemainanan paling klasik dalam politik...mungkin kau dan kami tidak nampak ini dan tidak terperasaan atau terlepas pandang sessuatu......UNTUK MENCUCI BARANG ANTIK...ia perlu dicuci dengan bahan yang mahal dan jarang dijual...padahal..ia hanya minyak tanah jer...tapi minyak tanah pun jarang sudah dijual dan digunakan.....perasaan tak...bapa saiful out and in...taib mahmud...ku li dan heaveyweight player bermain masa sebelum pru 13 hingga ke pru 13.....mereka ini adalah pemain klasik yang mencuci umno dari dalam dan luar...lihat siapa mangsanya...tim ketua wanita umno.....semua katak katak....busnies taikun.....dan yang paling menjadi mangsa...DATUK SERI ANWAR ........ini lah pelajaran yang pru 13......jangan percaya hati yang BERUMNO...kerana ini produk anglo....so becareful.....aku telah mempelajari sesuatu.....blogrr pro pr pun aku tengok pun kerarah nak kesana juga....kau walah seorang ke.....????....kalau semua mereka kesana...aku...sorry...aku juga klasik...nak cuci aku kena pakai darah naga.....cari naga....kopek sisik kaki dia..ada darah menitik...darah titik itulah bahan cuci untuk ku...takder yerr...kalau takder....jangan buang masa nak cuci bahan antik mcm aku ni....komprende.

Tanpa Nama berkata...

Konon jutaan nak bertahan 3 hari 3 mlm, belum pukul 5 ptg semua dah blah...apa tuurrr...khaakk pptuuihh!

Tanpa Nama berkata...

6:56ptg ko ni betul2 anjing@spr laa

Tanpa Nama berkata...

That is not aunty but antu. Cheap defensive moral by go against the forbidden law.Dah tua pun maseh bahlul.Esok mati mau dikebumikan dibumi mana?

Tanpa Nama berkata...

Mana orang cina???!!takut ka.


Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 24 Jun 2013 6:56 PTG,

Mana lebih mulia, mereka yang ber "amal makruf, nahi mungkar" seperti aunty ini, atau manusia seperti kamu yang membiarkan rasuah, penindasan, pembunuhan, kecurian, penipuan & tidak amanah berleluasa atas nama ketuanan melayu..

Pada hemat aku, aunty ini mempunyai semangat lawan pada jari kelingkingnya melebihi keberanian segala keturunan kau.

~ Pendekar bujang lapok

Tanpa Nama berkata...

Lagi baguih mampuih tak dak kuboq dari ada kuboq tapi haghi haghi oghang beratoq ambik giliaq nak kencin ataih kuboq hang...hang pikiaq la mana yang cantek kat hang...kalau nama dah gah...tak dak kuboq pun oghang kenang...tak kigha hat baik ka jahat....,