Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Julai 2013

APA LAGI BUNG MOKHTAR MAHU?



Bung: CEO AirAsia X tak layak duduk M'sia


Anggota Parlimen BN menggesa Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) AirAsia X CEO Azran Osman Rani berhijrah ke negara pilihannya ekoran kritikannya terhadap Utusan Malaysia yang dikaitkan dengan laporan perkauman selepas pilihan raya umum.

Bercakap ketika membahaskan titah Yang di-Pertuan Agong, Bung Mokhtar Radin (BN-Kinabatangan) berkata, orang seperti Azran tidak layak berada di negara ini dan patut berhijrah ke negara lain.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...  KALAU  SI AZRAN NI TAK LAYAK .. SIAPA YANG LAYAK?.... kah kah kah..

kah kah kah... NAK HANTARKAN AZRAN  INI KEMANA?.... kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN HANYA  SEDAP CAKAP... kah kah kah...

kah kah kah...TOLONG  CARIKAN NEGARA... kah kah kah..

kah kah kah..TOLONG ISIKAN BORANG... kah kah kah

kah kah kah... BELIKAN TIKET KAPAL  UNTUK PINDAH... kah kah kah..

woit... BARU DILIHAT YB BERTANGUNG JAWAB.... kah kah kah

NOTA
kalau azran ini berjaya dipindahkan
maka pasti ramai akan ikut sama
pindah kan azran ini boleh dijadikan dasar negara 
jadikan ini satu rancangan pemindahan tersusun
sama saperti rancangan felda
kah kah kah

--------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua rasa dorang memang dah start program ni la, boss. yang bijak pandai, yang berani menentang arus akan dimasukkan dalam program perpindahan ke negara2 terpilih...

dalam masa yang sama, program mencari warganegara baru sudah lama rancak berjalan. syarat kerakyatan: warga nepal, pakistan, myanmar, bangladesh, philipina dan indonesia yang tidak berpelajaran supaya senang dilembukan. bg ic biru, smpai mati dia pangkah UBN!

sementara warga asal yang kurang bijak, yang diam dan bersyukur walau ditipu hidup2, digalakkan untuk menjadi warga, asal tidak menentang, tidak berdemo.

nampak tak, boss? salah sorang yang bakal dipindahkan, lu la bos! ke mongolia! kahkahkah

belut berkata...

pak tt...andai kata si azrai ni..berjaya di pindahkan kemana2 negara..pak tt tulung la rekemen kan aku sekali...dah cemuih tahap melugai dah..dok kat mesia ni.. dgn segala macam problem n perangai rkyt mesia yg susah sgt nk berubah dari ugama umno ni...rasa mcm nk putuih asa pun ada dah...ohh...tanahairku...

Stupid University berkata...

Ya! Sila pindahkan dia. Lepas tu pindahkan kami sekali yang tak mahu diperbodohkan oleh UMNO dan konco-konconya. Biarlah Bung bangang dan UMNO duduk dalam Malaysia. Yang lain boleh pindah ramai-ramai. Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Apa lagi Bung Mokhtar mahu?
Tak puas lagi ke dengan Zizie Ezette tu?,

DIDI KOTA BELUD berkata...

Zizie ezette tak masak apa yang dia rindu....babi hutan bakar lada hitam......haahahaa....oiiii....mp batangan......kawasan kou tu dah gondol dah hutan dia......tak nak pindahkan ke tokey balak tu semua.....kena baru punya kemut dah bonsai dah mamat batangan ni.....bodoh...bercakap je kuat....hati ada ulat.pui.

Tanpa Nama berkata...

Tony f........ pro bn tegar
Azran .........hanya menyejukan majoriti perasaan pelanggannya yang majoritinya klas pertengahan..penyokong PKR

Kapitalis bijak..

Tanpa Nama berkata...

Bung nak kahwin saty lagi artis penggal ini.....ka ka ka

Tanpa Nama berkata...

Sikit sikit halau sikit sikit halau. Kau lah berambus dari sini. Orang tua tak sedar diri. Main tak pancut ker main tak puas.

Din Reen berkata...

Bung mau kawen satu lagi