Rabu, 24 Julai 2013

KAJIAN UM BAWA BERITA BAIK UNTUK MALAYSIA







SENYUM MEMBAWA MAKNA



NOTA
ini adalah gambar
malikul paling rare
malikul tak pernah senyum

gambar ini diambil 
satelah 3 bulan berlatih untuk senyum
kah kah kah


Muhyiddin lebih popular dari Najib, isterinya lagi popular

KUALA LUMPUR: Sumber Umno memberitahu Harakahdaily bahawa kini populariti timbalan presiden Umno Muhyiddin Yassin telah mengatasi bosnya Najib Razak di dalam Umno.

“Malah isteri Muhyiddin  Norainee lebih popular daripada Rosmah ,” kata sumber Umno itu yang menghubungi Harakahdaily pagi tadi.

Ditanya apa bukti beliau untuk menyatakan demikian, berikut ialah jawapannya.

“Ada orang terkenal daripada Universiti Malaya maklumkan kajiannya pada Muhyiddin. Dan beliau sangat gembira. Terbukti keputusannya untuk membisu tatkala orang war-war tidak dipertandingkan dua jawatan tertinggi dalam Umno adalah tepat,” kata sumber Umno itu lagi.

Menurut sumber Umno itu lagi, Najib kini semakin hilang pengaruh sepenuh di dalam Umno. Najib, katanya, kini terus diasak  Daim Zainuddin dan Anak Lelaki Kutty.

“Ada orang sangat besar mengingatkan Najib bagaimana semua orang kanannya tewas di PRU13, tapi orang lain boleh menang. Contoh yang paling ketara ialah di Kedah, di mana Setiausaha Politiknya Datuk Sahlan Ismail tewas pada Datuk Mahfuz di Pokok Sena, tapi yang lain menang termasuk mengalah Mat Sabu. Najib terduduk apabila diingatkan perkara itu dan diberi amaran bahawa nyawanya sebagai presiden Umno kini di hujung tanduk,” tambah sumber Umno.

Beliau turut berkata sehingga kini perbincangan masih hangat samada perlu menggunakan pilihanraya kecil Kuala Besut sebagai titik permulaan menjatuhkan Najib.


SATU JEMPUTAN
PETANG AHAD INI
DI MADRASAH TARBIAH 
KAMPONG BANDAR DALAM
GOMBAK

-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ermm.. gambar malikul tu gambar baru ke? daging kat muka dah kurang.. bersungguh-sungguh puasa agaknya :)