Rabu, 31 Julai 2013

POOOOORAH!



YANG INI
ISLAMIC FESHEN
BATAL KAN DEMO  KERANA
TAKUT PADA ROSMAH
POOOORAH
Courts Malaysia mohon maaf
KUALA LUMPUR 30 Julai - Courts Malaysia memohon maaf kepada semua pihak terutamanya umat Islam di negara ini ekoran pengedaran risalah promosi terkini Hari Raya Courts yang mengandungi kaligrafi kalimah syahadah dicetak secara terbalik.

Ketua Pegawai Eksekutif Courts Malaysia, Allard Sjollema berkata, pihaknya berterima kasih atas maklum balas dan teguran daripada pelbagai pihak yang membantu membawa perhatian syarikat atas penggunaan kaligrafi yang berlaku secara tidak sengaja di dalam risalah tersebut.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...YANG INI TAK HINA ISLAM?... kah kah kah..

kah kah kah.... YANG INI CUKUP DENGAN MINTA MAAF...kah kah kah..

kah kah kah... KALAU KAPITALIS BESAR  HANYA MINTA MAAF.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU BUKAN KAPITALIS DI GUDDAM.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU BUKAN KAPITALIS... TANGKAP MASUK LOKAP...kah kah kah..

kah kah kah...KALAU KAPITALIS... BOLEH PULAK MINTA MAAF....kah kah kah

kah kah kah...POOOOOORAAAAH..... kah kah kah



YANG INI NAK TANGKAP MASUK LOKAP
KUALA LUMPUR 30 Julai - Individu yang bertanggungjawab menyebarkan maklumat mengenai murid bukan Islam makan di bilik persalinan di Sekolah Kebangsaan (SK) Seri Pristana, Sungai Buloh sehingga menimbulkan...





-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro... btolke madey ni anggota freemason??
http://www.pencacai-semalaysia.com/2012/02/eksklusif-kaitan-najib-dan-mahathir.html

Tanpa Nama berkata...

patutnya, lg besar cmpany, lg besar la dana tuk research n resource. takkan nak print leaflet ke banner ke takde wat research? amik sumber ikut mana? nak tulis jawi takkan amik sumber dari sweden or denmark? takkan dalam human resource dept contohnya, takde sorang pun yang sedar ayat tu terbalik? takde wat mock up ke b4 print? kata kapitalis besar? tu kat tepi jalan sg buloh - kepong kat area bandar sri damansara courts ni baru buka outlet giler babas besar, ada research market dulu tak? bunting / banner besar bapak, xde pulak yang salah print?

Tanpa Nama berkata...

Ada syer....ada kongsi....ada habuan....ada kepentingan...ada sebab....ada pasal...korang niii....ada ada saja....ni kan untuk kepentingan bersama...kita kan satu malaysia...bagilah muka...kerana berapa orang malaysia bekerja di sini...apa nasib mereka nanti jika syarikat disaman...kah kah kah

Yang dua ekor hari tu tak bleh nak kutip tol....orang persendirian katakan....tapi kali ni...wow...cukong besar..banyak boleh dibincangkan...wooo hoooo..