Khamis, 15 Ogos 2013

DIN AYAM MENANTU SIAPA?



INI BUKAN
DIN AYAM

DIN AYAM SUKA CURI AYAM
kah kah kah! gelarang Ding Ayam mungking kerana ; 1- Bila main bola dia suka curi ayam. 2- Bila makang seperti ayam makang. 3- Bila malam tak nampak, dipanggil buta ayam. 4- Masa kecil dulu dia suka curi ayam. 5- Suaranya nyaraing sama seperti suara ayam. on LAGI KESAH DIN AYAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/14/13
              ISLAM KRONI CARA DIN AYAM
Islam cara Din Ayam laksanakan hudud dan Qisas sahaja. Masa PAS perintah Kedah dia tak pernah pun paksa laksana hudud dan Qisas. Berjuta-juta alasan dia bagi nak kata bahawa Kedah terkecuali laksanakan hudud dan Qisas. Din ayam nak bagitau kita, wajib itu bila dia kata wajib. Kalau dia tak kata wajib, ia tak jadi wajib.

Islam kroni cara Islam Din Ayam sang menantu Hadi. Mungkin Din Ayam nampak islam itu hanya hudud dan Qisas. Rasuah, tindas, ISA itu bukan larangan islam. Mungkin bila PAS perintah nanti, Din Ayam akan digunakan seribu satu dalil nak halalkan rasuah kot? Nak halalkan tindas kot? Nak halalkan ISA kot? Almaklumlah, Islam hanya sah dari tafsiran Din Ayam. 

Selain Din Ayam adalah Islam tak benar (?) PSM yang lawan ISA itu tidak sah pada pandangan Islam cara Din Ayam. PSM lawan Rasuah itu tidak sah. Dr Jayakumar gunakan duit AP-nya untuk buat jambatan rakyat itu tidak sah. Tetapi yang sah adalah Hashim Jasin ambil AP-nya buat beli kereta pocher untuk anak. Hebat Islam cara on RAHSIA DIN AYAM TERBONGKAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 8/9/13

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

7 ulasan:

Awanama berkata...


hek eleh nak bandingkan jayakumar dengan hashim pulak.

banding la rumah azmin ali dengan rumah nik aziz.

banding la kereta azmin ali dengan kereta nik aziz.

banding la duit azmin ali dalam bank dengan duit nik aziz dalam bank.

banding la rumah anwar ibrahim dengan rumah hadi awang.

banding la kereta anwar ibrahim dengan kereta hadi awang.

banding la duit anwar ibrahim dalam bank dengan duit hadi awang dalam bank.


Awanama berkata...


aku nak tanya, tlg bg penjelasan kpd aku;

1) knp waktu anwar dlm umno, ISA tak dihapuskan?

2)knp waktu anwar dlm umno luluskan PTPTN?

3)knp waktu anwar dlm umno tak betulkan SPR & daftar pemilih?

4)knp waktu anwar dlm umno tak tolong nik aziz nak laksana hudud?

5)knp waktu anwar dlm umno hentam PAS kaw2?

6)knp waktu anwar dlm umno hentam DAP kaw2?

7)knp waktu anwar dlm umno tak hapuskan ekonomi kapitalis?

8)knp waktu anwar dlm umno tak ambil tahu projek ic sabah?

9)knp waktu anwar dlm umno harga kereta tak diturunkan?

10)knp waktu anwar dlm umno negeri pengeluar minyak tak diberi royalti 20%?

Lepas kena pecat dr umno baru banyak idea nak buat itu nak buat ini.


Awanama berkata...

penyokong Din Ayam dah mula panas kahkahkah. tu la buat lagi kerja untuk UMNO. team UG dan ustaz cari makan pergi mampus!

Awanama berkata...

Tanpa Nama 15 Ogos 2013 11:12 PG

Tuan punya blog ini tak akan jawab persoalan yang kau ajukan itu.. biar aku ambil kesempatan ini untuk memberi pencerahan pada kau.

Sebelum itu, sebagai orang islam aku mohon berbanyak maaf pada kau kerana aku mengatakan kau adalah bangsa melayu jenis bangang yang tidak boleh diajar, pandai tidak boleh diikut. Bagi rasuah kau, dengan rela kau akan jadi barua !

Ketika Anwar dalam UMNO Baru dulu dia berjawatan hanyalah Timbalan Perdana menteri, tiada kuasa penentu dalam kerajaan tapi terpaksa akur dengan tindakan dan desakan dari perdana menteri Tun Mahathir. Kau tak baca sejarah ke bagaimana Tun Mahathir boleh memiliki sehingga empat timbalan perdana menteri ?

Setelah berada diluar UMNO Baru, tiada siapa yang boleh menyekat Anwar memberi cadangan dan membuat bantahan apa saja yang dibuat oleh kerajaan BN dan UMNO Baru.

Itu sebabnya penyokong Pakatan Rakyat guna Anwar Ibrahim untuk melawan Tun Mahathir dan kuncu-kuncunya.....

Awanama berkata...

aku rasa ada sekor je macai ni dok bagi soalan konon2 soalan maut la ..puiiii!

Awanama berkata...

Tanpa nama 11.12pg...

Jawapannya senang jer... apala punyer bodo ko ni.. tak kenal siapa Anwar semasa dlm UMNO?? Atau ko mmg buta hati tak reti nak pikir?? Jika berjuta2 idea Anwar boleh Mahataik luluskan, ok la.. Selagi Keling eee Mahataik jadi PM.. jangan harap semua soalan ko akan diperkenankan.. kalo bodoh, tolong duduk diam2 atau pergi melancap sambil hantuk kepala kat dinding.. jgn ditonjol2 kedunguan tahap gaban ko kat sini.. buat malu dan mengabiskan oksigen jer.. lebih afdal, bunuh lah diri untuk menjaga maruah yg masih berbaki..

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

jawapan aku pendek je..woi mangkuk yang bangang..macamne anwar nak buat seperti yang ko mintak,sedang dia tentang mahathir je terus kena fitnah konspirasi jahat mahataik sampai dia tersiksa di kemunting sampai lebam dan patah tulang..ko ape tau?semangat kau belum tentu sekental dan sehebat anwar ibrahim..lu silap orang la kalau nak ajukan soalan bodoh kat sini