Isnin, 12 Ogos 2013

INGATAN JUJUR UNTUK PEDOMAN






JANGAN TERLALU CINTA
PADA KUASA

KOMENTAR TUKAR TIUB
ini ingatan yang jujur
ini ingatan ikhlas
ini ingatan untuk kebaikan

jangan jadi hadi di terangganu 2005
jangan jadi azizan di kedah 2009
dan jangan jadi morsi di mesir 2012

ilmu adalah pengumpulan pengalaman
buku ialah ilmu yang ditulis



AJK PAS Pusat minta pemimpin Kelantan tidak bodoh sombong

AJK PAS Pusat, Mazlan Aliman meminta kepimpinan kerajaan negeri Kelantan jangan ego dan berlagak bodoh sombong apabila ada pihak menegur mereka.

"Jangan ego dan berlagak bodoh sombong bila ada pihak menegur, kita kononnya lebih tahu apa yang mahu dilakukan. "Bagi saya jika kita positif, teguran Dr Agus Yusof mengenai Kelantan sangat baik dalam konteks memperbaiki kualiti pemerintahan," kata Mazlan dalam tulisan di facebooknya.

SILA KLIK IKLAN DI BAWAH INI
dana iklan ini 
diwakaf untuk projek dapor jalanan
memberi makan warga kota tanpa tempat tingal

---------

2 ulasan:

Awanama berkata...

kenapa baru baru nie pelbagai isu timbul mengenai agama dan perkauman ? rasa rasanya sengaja diada-aakan bagi menjana sentimen perkauman. kah kah kah inilah parti parti yang berteraskan perkauman. inilah real politik negara ini...

melayu umno berkata...

salam tt...aku baru je tengok tv 1.. ada ucapan raya dari menteri besar kelantan ..ucap selamat..ari raye... aku jadi pelik n melik.. coz mase nik aziz jadi mb dulu...x de benda2 camni.. lalu aku terfikir ape yg tt selalu tulis.. bile kita selalu diserang musuh..maknanye..tindakan kita betui...relevan..tp kalau sebaliknye...makna kita sedang bersama musuh... tengok kejaan kelantan skang ni pun...takde sgt masuk tv3 suku tu...cool je..menteri besar baru ni... tak mcm nik aziz..leh kata tiap ari kena serang je...apekah nik yaakob ni pun...kita nak kena alert..cam pak mentua din ayam gak...??? dan kejaan kelantan akan tertonggeng..cam kejaan kedah kedah gak...pada pru 14 nnti..kah..kah..kah..