Ahad, 4 Ogos 2013

LEPAS RAYA KITA WAJIB TURUN KE JALAN RAYA





SURAT FITNAH TERBARU UMNO

Laporan penyebaran surat-surat layang di Permatang Pauh membuktikan budaya fitnah tajaan UMNO yang berterusan.

Surat-surat ini didakwa oleh bekas calon UMNO Permatang sebagai mengandungi kandungan transaksi kewangan antara saya dan Karpal Singh dan apa yang dikatakan ‘pelbagai nombor-nombor akaun’ saya.

UMNO-BN telah berjaya menanam budaya fitnah sehingga menjadi begitu sebati dan berakar-umbi di dalam politik negara. Namun dengan menggunakan media perkakas UMNO, fitnah ini diulang-ulang sebagai usaha berterusan menipu rakyat.

Malang sekali taktik kotor dan jijik ini berterusan meskipun pada bulan Ramadan yang mulia ini. Bayangkan betapa sia-sianya ribuan surat dihantar di seluruh Permatang Pauh semata-mata untuk usaha terkutuk ini.

Malaysia berhadapan pelbagai isu yang mendesak pada waktu ini: unjuran ekonomi lesu; kadar jenayah yang meningkat, dan skandal rasuah.

Kita sewajarnya menumpukan masa dan tenaga kita kepada isu-isu tersebut dan tidak melayan usaha memesongkan perhatian kita daripadanya.  


ANWAR IBRAHIM


INI LATAR BELAKANGNYA
PULAU PINANG 3 Ogos - Mereka yang dikaitkan dalam surat misteri seperti didedahkan bekas calon Barisan Nasional (BN) Parlimen Permatang Pauh pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), Dr. Mazlan Ismail diminta...
PULAU PINANG 3 Ogos - Polis tidak menerima sebarang laporan mengenai pengedaran surat misteri yang dihantar ke rumah penduduk di sekitar Permatang Pauh sejak beberapa hari lalu. Ketua Polis negeri, Datuk...
KUALA LUMPUR 3 Ogos - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Pengerusi DAP, Karpal Singh dicabar mengambil tindakan saman fitnah terhadap bekas calon Barisan Nasional (BN) Permatang Pauh, Dr. Mazlan...


---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt..makin lama malaysia ni makin teruk..kita dah menang dihati rakyat..47% saja yg masih dungu..naya la kalau kita biaq saja...nak muntah dah rasanya...

Tanpa Nama berkata...

TTR ke,ABU ke,40 minit sejak tamat hari ke-7 minggu ini,enam tewas ditembak dari jarak dekat.orang2 kampung mahu pohon senapang RELA pun susah sangat.mau perang dgn siapa org2 kampung?.jika perang pun,hanya dengan babi,kera dan tupai.bila bapak anak mati katak terkangkang didepan mata baru nak beraung beramuk.nak dilawan dengan apa peluru?parang terbang?selandang merah?silat gayung upih?

bumi-non-malay berkata...

SETUJU...!!


Hari 30 OGOS.....Dari Padang Merbok....Ke Dataran Merdeka......Siaran Langsung ,.......UMNO-BN Tumbang!! Ayuh!!

Makan banyak...bawa air, makanan dan OCCUPY!!

otaklunyai berkata...

Ya Allah Tuhan Yg Maha Gagah lagi Maha Perkasa. Balikkan segala perancangan jahat dan fitnah yg dilakukan itu keatas sipembuat fitnah dan penzalim itu semoga mereka kembali bertaubat.. AMIN YA RABBAL ALAMIN.