Jumaat, 2 Ogos 2013

PENGUMUMAN UNTUK UMAT


PENGUMUMAN
adalah diumumkan
adalah tabuh dipukul
adalah canang dipalu
adalah diwar war kan
adalah di mashurkan
saentaro dunia
marilah semua umat menyokong
marilah semua ahli mengundi
perlu disokong
perlu dimenangkan
kerasna sosok pemikir negara
kah kah kah

NOTA
apa jadi dengan mat ezam
kah kah kah

Lokman Adam umum tanding naib ketua Pemuda Umno
NONEExco Pemuda Umno Lokman Noor Adam mengumumkan akan bertanding jawatan naib ketua Pemuda parti itu dalam pemilihan pergerakan itu akhir September depan, sekali gus mengesahkan cakap-cakap berhubung perkara itu sebelum ini.

Beliau membuat keputusan itu kerana yakin pengalaman sebagai ketua Pemuda di peringkat cawangan selama 22 tahun sehinggalah menjadi exco sayap kanan parti itu akan banyak berguna untuk pengukuhan parti.

Saya dengan rendah diri merayu sokongan sahabat-sahabat sekalian,” katanya yang pernah menjadi orang kuat Pemuda PKR sebelum menyertai Umno sebelum ini.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... KAH KAH KAH... KAH KAH KAH.... KAH KAH KAH..... kah kah kah...

kah kah kah...I REST MY CASE MAY LORD..... kah kah kah

----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit TT..raya dah dekat ni..gua perati tahun ni..lu tak peka sangat dengan raya dan main mercun.. lu lebih sebok dengan keling yang bila tengok boleh termuntah2 ni..

next week lu sudah nak balik cuti.. intenet pun takdak.. langsung mampos walaupun kawasan lu tu, kawasan menteri sukan.. takkan la dia tak leh kowtim wifi untuk rembau saja ka?

lu jangan emo pasal lokman tu..marilah bergembira di sini: http://www.youtube.com/watch?v=PFiDyaaXSLU (jangan pulak lu tak berahi meriam ni pulak)

TT, marilah ready main mercun kabad.. marilah beli mercun beramai2 dan jangan membahayakan orang lain.. janganlah bagi orang lain potong stim sbb tak boleh main mercun..hentikan fatwa itu ini dan marilah kita bergembira sejenak dengan bermain mercun.. janganlah main mercun melampow2 sangat.. main la barang 10-30 kali meletup, sudah la..pepandai la nak tentukan bila masa nak main.. jangan la pulak bapak mentua lu atau bini lu sedang melepas, lu baling mercun bola dalam jamban jugak..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dio terasa kot...yang SPECIES EEEEEEEE NI takley hidup kat pkr.........inilah legasi money changer jalan kapitan keling....hahahahhahaha......eh eh..wayar mamak kutty paria iskandar ruponyooooo.....