Sabtu, 7 September 2013

BILA MAT BANGANG MULA BERSUARA




SILA PERHATIKAN MUKA MUNKEE INi
LIHAT BETUL BETUL
INILAH MUKA 
MAT BANGANG 
DALAM KABINET MAT SEWEL
Tidak banyak aduan kenaikan harga barang: Hasan Malek
SEREMBAN: Tidak banyak aduan yang diterima Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan berkaitan kenaikan harga barangan atau perkhidmatan berikutan kenaikan harga petrol RON95 dan diesel. 

Menterinya,  Hasan Malek berkata, keadaan ini jelas membuktikan bahawa pengurangan subsidi bahan api itu yang diumum kerajaan sejak Selasa lalu tidak memberi implikasi besar terhadap kos operasi peniaga. 
"Sehingga hari ini, aduan yang kita terima tidak banyak contohnya kalau di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, kita cuma terima tiga sahaja aduan mengenai kenaikan harga barang. 


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI MENTERI BANGANG.... kah kah kah..

kah kah kah...LULUSAN MALAY STUDY DARI UM.... kah kah kah..

kah kah...NAMPAK KEBANGAN MALAY STUDY JABATAN BANGANG.... kah kah...

woit... BARU 3 HARI NAIK MINYAK HARGA... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG BELUM DAPAT DI RASAKAN.... kah kah kah..

kah kah kah... LINGKARAN EKONOMI MENGAMBIL MASA.... kah kah kah...

kah kah kah...TUNGGU 3 BULAN DARI HAR INI.... kah kah kah..

kah klah klah...LIHAT DAN RASA PERITNYA.... kah kah kah

woit... KALAU BANGANG... SENYAP2.. JANGAN BERITAHU ORANG.... kah kah kah


HAPUSKAN
ORANG BANGANG
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Eh, ni cam perli Anwar secara tak langsung je. Dia pun lulusan jabatan melei studies. Tu yang bangang nak rujuk balik janda lama umno buat yu ji kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

sekor mentri kata,kalau tak suka cara mesia gi dok negara yg serasi ngan awak.sekor lagi kata kalau tak suka ngan kami gi dok dalam hutan.terbaharu minyak naik mentri bangang kata dua kerat aja yang komplen.bila kos pengakutan serta harga tong gas kerumah naik mentri mana pulak akan berkata angkut gas dalam plastik.lantikkan mentri bangang bermula dari warga yang bangang.patutlah bn/umno berusaha membangangkan rakyatnya.

Tanpa Nama berkata...

Sakit sungguh hati ini bila ada munkee macam ini. Semua orang tau bila minyak naik harga kos pengangkutan naik. Kos pengangkutan naik mesti kos tu diserah kpd pengguna. Inilah kualiti universiti tempatan. Mengeluarkan satu spesis manusia yang fikiran tidak berkembang. Fikrah tak boleh berfikir logik. Inilah masalahnya bila golongan politik ini anggap mereka mempunyai kuasa yang teramat sangat. Mat ini ada kereta free. Minyak free. Tol free. Dia tak kisah semua naik pun. Sebab dia kategori makan tanggung berak merata kah kah kah

DDKB berkata...

Aku tak tidur seminggu kerana amat teruja dan happy sangat keana ada beruk jadi menteri dah tu guna bahasa beruk bercakqp dengan i....happy sangat..terimah kasih beruk sewel bee end...thank you...i love uuuuu....you are the berukkkkkk........