Jumaat, 6 September 2013

SEMBAHYANG MASJID KOMUNIS LEBIH AFDAL




DARI FACE BOOK

RUMUSAN KHUTBAH: Kalau orang kafir guna kalimah Allah sewenang-wenangnya, seluruh umat Islam di negara ini akan tergugat akidahnya malah boleh jatuh kafir...

semangat betul khatib baca skrip, siap menjerit-jerit...

# solat jumaat di masjid komunis lebih afdhal kerana imamnya akan mendoakan kesejahteraan orang miskin serta kaum tertindas...bukan mendoakan keselamatan, kesejahteraan dan kekayaan ketua-ketua menteri dan sultan-sultan syaitan yang dah memang kaya...
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
----------

3 ulasan:

cucutokabah berkata...

Aku banyak kali rasa nak angkat tangan dan bertanya/membidas balik ayat skrip khatib masa khutbah. Ustaz dulu cakap tak boleh bercakap masa khutbah, kena dengar aje. Jadi aku dengar la dengan tangan ketar-ketar sebab nak marah.

Nasib baik sekarang aku duduk di negeri kapir makan babi yang bahasanya aku tak paham. Bila pegi masjid pun, khutbah dalam bahasa yang aku tak paham. Tenang jiwa raga.

Tenang jiwa raga. Bukankah itu sepatutnya agama berikan kepada penganutnya?

Tanpa Nama berkata...

apa kata tok2 imam masjid sepenuhmasa yg jika setakat elaun bulanan sahaja akan menempatkan mereka dgn bangga ke dalam golongan pendapatan rendah yakni org miskin, tentang laporan ini:

dari newsabahtimes.com.my
keningau, sabah: pembantu menteri pertanian dan industri HAJI sairin karno berkata, kenaikan harga minyak sebanyak 20 sen seperti yang diumumkan baru-baru ini adalah UNTUK MEMBANTU ORANG MISKIN DAN ORANG YANG KURANG BERKEMAMPUAN.

-average joe-
klakka-la.blogspot

DDKB berkata...

SENYUM SAPI APDAL...BAPA DIA DISEBUT SEBUT......ALAHHHHHHH SI SAPI TU....ORANG SULUK YANG MENGAKU MELAYU TU...SEMPORNA AIR TULAH...SI SAPI LAH......PENGARANG SKRIP SULUK THE LAHAD DATU..PARITE OF THE PILIPIN SEA....HAHAHAHA...PUKIMAK ANAK APDAL NI...GIGI MCM CENCURUT...KAKI HISAP ANAK SAKARAN.