Ahad, 27 Oktober 2013

AWAS DAN WASPADA



PEGUMUMAN
waspada bila menonton klip ini
klip ini akan merbahayakan akidah
penyanyi ini cukup power
lagu lagu dari penyanyi ini
 boleh mengugat akidah

di india  selatan
seramai 73 warga  telah meninggalkan agama hindu
sesudah menonton klip ini
juga di berita 158 anak muda jepun di tokyo dan osaka
telah meninggal agama shito
satelah mendengar lagu dari penyanyi ini

di tehran diberitakan ramai anak muda bahai
telah meninggalkan agama mereka
satelah mendengar lagu dari penyanyi ini

di malaysia dua hari dahulu
tiga orang pelajar dari universiti tempatan
telah diberitakan meninggalkan agama mereka
satelah melihat klip penyanyi ini

NOTA
saksikan tapi awas
jangan tergugat akidah


TONTON TANGGUNG JAWAB SENDIRI
----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mind control...kah kah kah...woit..jgn marah..sama la dgn iklan kurma pak jusuf taiyooob....iklan mata..kah kah kah...dunia dunia....tukar tiub bukan bomoh tukar agama...tukar tiub bomoh tukar minda yg bodoh jadi tak bodoh...woit...idea rakyat yg mana naik harga gula ? Idea menteri india tu ke? Kah kah kah...india jgn marah aku...marah mic la ...

Tanpa Nama berkata...

Nk tnye skit ni.jgn mrah ye.btul ke kamu ni hari2 isap konek adam adli.jgn mrh, tnye saje.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

bukan anak2 muda saja yg tergugat,
pak lebai pun tergugat syahwat!!

memang bahaya ni. syahwat akupun dah membuak-buak.. sial laa kau TT.

Tanpa Nama berkata...

pengikut setan memang suka puja & sembah setan.

tunggu la dajal datang. dah dekat dah masanya.

pada tahun 2018, selepas kejatuhan ekonomi amerika (negara freemason), bermula lah perang dunia ke-3.

amerika & sekutunya akan berperang dengan russia & sekutunya.

bom nuklear dan bom emp (elektromagnetik pulse) akan digunakan untuk kehancuran besar-besaran.

bom nuklear akan hancurkan bandar-bandar besar.

bom emp akan hancurkan sistem elektronik seluruh dunia.

dunia akan kembali ke zaman tiada teknologi elektronik.

Tanpa Nama berkata...

wah TT.. tergugat akidah gue erk.. meleleh mcm tapai najib sewaktu bentangkan budget 2014 tu la..

apasal lu tak pegi tapis tapai najib yang sedang ranum tu? kan lu suker tapai sesangat.. gua mmg tak lalu makan tapai najib..

sat gi, gua terasa nak melancap la.. lu bleh kasi lesen tak? atau gua kene declare GST untuk melancap ker tak? lesen pachucheng bila nak lulus ni? sudah lama gua menahan diri dari melancap ni..gara2 takder lesen melancap..tolonglah..

Tanpa Nama berkata...

Isham! Kau bukan bukan saja menghasut rakyat menjatuhkan kerajaan. Sekarang menghasut untuk layan video Kesha pulak. Haha tak pasal-pasal gua dah jadi peminat Kesha, tiga kali gua replay video ni haha

Tanpa Nama berkata...

TT..gua cadangkan mamat 3.49 ptg tu dicalonkan hadiah nobel.. beliau hebat dari para nabi dan einstein.. dpt meneka dgn tepat perkara yang akan berlaku pd masa hadapan..

Gua cadangkan juga dia pergi bantu hasan malek ngan menteri agama anak pak baharom tu..