Isnin, 21 Oktober 2013

WARGA KRISTIAN SABAH TERUS GUNA ALLAH








DARI FACE BOOK


Setelah berpuluh-puluh tahun kalimah Allah digunakan di Sarawak/Sabah (rujuk di bawah), berapa ramai kah orang Islam yang telah murtad?

Dato Harun Din, Ustaz HArun Taib, Nik Zawawi harus menjawab soalan ini dulu sebelum melahirkan pendirian yang hampir serupa dgn UMNO


GEREJA KATOLIK
SANTA MARIA BONDA ALLAH
adalah gereja ini 
akan dirobohkan?


---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

241 Nak tanya Harun Taib dan Harun Din buat apa? Sudah pasti depa beri jawapan sama dengan pendapat UMNO.Muka-muka UG ni dah banyak tersangkut dengan UMNO, peranan depa dalam PAS adalah untuk pecah-belahkan PAS dan tarik PAS keluar dari Pakatan Rakyat.Harun Din lebih suka Ku Li jadi PM dari DSAI jika Pakatan Rakyat menang diPRU yg lalu.

MONGGOL SABAH berkata...

Ada satu ustaz di tempat gue....cerita agama bukan main..sampaikan orang takut nak duduk sebelah dia di kopi kedai....mencari hormat..itu yang aku nampak peeal dio ni...last last kawin dua....itu je target ustaz ustaz kat malasia ni sebenar eh...membodoh kan awek awek cun supaya jangan tamak kalau bab poligami...last last isham yang tak kawen kawen...sebab apaer...semua minah cun ustad dah kapur.....kalau dapat pun yang murtad murtad...yang baik punya sudah kena godam......ustad ustad...semua nya hamba puki......hahahahahabah

Tanpa Nama berkata...

Bonda Allah??? Sapa Allah tu?? Jesus?? Seriau tengok nama Allah jadi mcm tu.

Tanpa Nama berkata...

Gue mati hidup balik,tak caya pd puak2 Lebai dlm Pas . Perangai Lebai sejak zaman Bani Umayah / Abassiyiah - jual Agama .Fikah/Usuluddin lebai2 ni akan berubah - ubah demi perut dan bawah perut dan yg jadi bodoh ialah pengikut2 banggang yg cetek agama.

Percaya lah Lebai sepanjang sejarah menjadi Cukong Agama .