Ahad, 3 November 2013

NAJIB KENA PAU OLEH CIA?





KOMENTAR TUKAR TIUB
mengikut dokumen  yang dibocorkan
oleh edward snowden bekas pekerja kontrek cia
seramai 35 kepala negara dalam dunia

35 ini nama yang resmi
nama ini belum disiarkan

yang tak resmi pasti lebih

NOTA
najib razak apa khabar?

KL kemuka bantahan

Komen
Kuala Lumpur: Kementerian Luar Malaysia menyerahkan nota bantahan kepada Duta Besar Amerika Syarikat dan Pesuruhjaya Tinggi Australia berikutan dakwaan kegiatan intipan dilakukan kedua-dua perwakilan itu, di negara ini. »


JENG JENG JENG


JENG JENG JENG
JENG JENG JENG


woit...KAH KAH KAH... KAH KAH KAH.... kah kah kah..

kah kah kah...SEMUA KES ALTANTUYA DALAM POKET CIA... kah kah kah..

kah kah kah... WAK NAK CAKAP PUN WAK SEGAN.... kah kah kah

HASIL KENA PAU

---------

1 ulasan:

DDKB berkata...

Saya ada pm...pm saya pondan...kenapa dia pondan.....suka pakai gincu.....saya ada pm...pm saya bodoh....kenapa dia bodoh.....sebab kawin rosmah....saya ada pm...pm saya sewel.....kenapa dia sewel.....lantik hassan malik.....saya ada pm....pm saya kureng...kenapa dia kureng.....takut pergi perancis....saya ada pm....pm saya out...kenapa dia out...sebab dia bodoh......(ikut irama lagu...saya ada belon......)...puas hati mak kauuuuuuuu.....