Ahad, 17 November 2013

TENGKU FRAUD BERFRAUD LAGI






BERITA 13 NOVEMBER 2013

Cukai pintu tidak akan naik mendadak, kata Tengku Adnan

Menteri Wilayah Persekutuan Tengku Adnan Tengku Mansor (gambar) hari ini memberi jaminan bahawa kadar baharu cukai pintu di sekitar ibu kota tidak akan dinaikkan secara mendadak.
Beliau juga menafikan dakwaan beberapa Anggota Parlimen pembangkang bahawa kadar baharu itu akan melonjak lebih 200% berbanding kadar sekarang.
BERITA 16 NOVEMBER 2013
Cadangan naik kadar cukai pintu wajar
PUTRAJAYA - Cadangan untuk menaikkan kadar cukai taksiran pintu sekitar ibu kota mengikut nilai hartanah semasa adalah wajar dan bukan bertujuan membebankan rakyat, kata Menteri Wilayah Persekutuan Tengku Adnan Tengku Mansor.
   
Beliau berkata, ini kerana sudah 21 tahun cukai itu tidak dinaikkan.
   
"Harga rumah di situ lebih sejuta dua juta tetapi mereka bayar harga lama (kadar cukai pintu lama)," katanya kepada pemberita selepas Program Hari Kanak-Kanak Wilayah Persekutuan 2013 di sini hari ini.

KAH KAH KAH 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... TENGKU FRAUD INI BER FRAUD LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP DULAK DALIK... kah kah kah..

kah kah kah... BETUL KE MALAON INI  SAEKOR TENGKU?.... kah kah kah..

kah kah kah... SILA BACA  TULISAN DI BAWAH... kah kah kah..

kah kah kah..I  REST MY CASE MY LORD.... kah kah kah


Hanya rumah berhala diroboh, bukan kuil – Tengku Adnan ABN ...

news.abnxcess.com/.../hanya-rumah-berhala-diroboh-...
Translate this page
6 days ago - KUALA LUMPUR – Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata kerajaan hanya merobohkan rumah 



Tengku? Adnan Mansor


Ada tak sesiapa yang perasan tentang nama Tengku Adnan Mansor (Konspirator Laknat). Mengapa Tengku Adnan Mansor shaja dan bukan Tengku Adnan Tengku Mansor?

Ceritanya begini... Adnan Mansor (nama sebenarnya) bukan nya kerabat diraja. Nama tengku di tambah selepasdia berkahwin dengan kerabat Pahang. (Biasa lah kalau Pahang tu, Wong pun boleh jadi Tengku Wong). Saya panggil dia Adnan sajalah sebab En Mansor tak terlibat. Adnan ni kiranya berkahwin lah dengan anak seorang kerabat yang bernama Tengku Ismail. Kalau ada yang masih ingat, Tengku Ismail telah pun mangkat kerana di tikam oleh anak beliau sendiri. Saya tak mau cerita panjang tentang Tengku Ismail kerana kisah kali ini ialah Adnan.

Tengku Ismail ini amat menyayangi Adnan lalu memberi gelaran Tengku kepadanya. Tanpa Tengku... Adnan hanya lah seorang mamak. Bila kaya dah bertambah kaya dan Tengku Ismail telah mangkat, maka Adnan pun mula lah berjinak dengan seorang artis Indonesia yang bernama Erni .... Kalau tak Erni Johan, Erni Yusnita. Tak ingat dah part tu. Bila dah gila dengan si Erni tu, maka di gantung tak bertali lah isteri beliau (Tengku Ismail dah tak ada) selama beberapa tahun. Lama jugak baru mereka bercerai.

Jadi harap harap tu semua faham lah yang Adnan tu cuma Adnan sahaja dan bukan Tengku Adnan. kalau nak tau rumah beliau... sekiranya anda tengah driving dari Tol Damansara menuju ke Jalan Parlimen, Lepas je selekoh kanan (lalu bawah flyover).. pandanglah rumah 3 tingkat disebelah kiri di atas bukit. Tergantung satu banner di situ... "Kerana Mu Malaysia" (akalau ada lagi lah). Macam lah patriotik sangat. Walhal dia lah salah satu yang menhancurkan kesucian Malaysia.

Salam Sejahtera
Bambu Hijau
---------

6 ulasan:

yb berkata...

Semuanya nak kikis rakyat. Usaha perah cukai sedang berjalan dari sekarang. Sewa kedai sedang dinaikkan, sewa rm2500 jadi rm3500dalam dua bulan ini. Sekangkang kera boleh cecah rm4000.

Penjual keropok sudah lari. Penjual kasut sudah pindah. Kedai minyak wangi cabut lari. Yang tinggal hanya premis kompleks yang sudah kosong dengan notis premis untuk disewa. Ini baru di bandar-bandar di pinggiran kota.

Di kota batu, peniaga sudah sakit, sudah rugi. Hasil jualan tak boleh tampong kadar sewa yang naik. Orang tidak beli ayam, orang beli telor yang murah. Dulu makanan langsai, sekarang banyak baki.

Mana orang nak pergi? Hutanpun semua ditarah!

Tanpa Nama berkata...

lain cerita. berita harian: 13 filipino ditangkap di miri sebab guna ic palsu. apasal lepas pilihan raya ramai pemegang ic palsu tertangkap? ic dia orang xfired kot?

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau ada pertandingan ikan....kalau salah seorang ada ikan dia mati atau kena kidnap....apa kata tipu je pengadil tu....amik gambar adana resdung ni tempel kek dalam kolam tu...mesti menang punyalah...lebih lebih lagi kalau DBKL yang anjur...nak tahu kenapa...muka adnan resdung kan macam ikan KERAPU......tak pun macam ikan KERATANG kalau di sabah.....hehehhehee

Tanpa Nama berkata...

Hisham,
Mari kita bawa budaya UK ke Malaysia? You memang tahu apa jagi bila Maggie Thatcher may implement Poll Tax. Bagi UMNO mampus macam Maggie

https://www.youtube.com/watch?v=3zpGZYtVpf0

Tanpa Nama berkata...

bahayo batu tu bukan hantu...

Tanpa Nama berkata...

Camana jabatan pendaftaran boleh terima dan lepaskan perkara ini? Lama-lama semua bole tuka nama....sapa-sapa bole pakai nama tengku engku ku....dan sbagainya....TT jadi Tengku Tuka atau Tengku Tiub....amacam bro isham nak tak? atau nak Tengku Isham? atau Engku Esham...aka EE? kah kah kah!!