Sabtu, 7 Disember 2013

AL-FATIHAH





AL-FATIHAH
untuk keluarga yang malang
semoga tenang dalam kesabaran

Mayat dua beranak mangsa banjir di Pahang ditemui


KUANTAN: Mayat dua beranak yang dilaporkan hilang selepas bot yang dinaiki mereka terbalik di Sungai Isap, Rabu lalu ditemui, hari ini.

Mayat Megat Mohd Nazli ditemui di tali air dekat belakang kawasan Taman Guru, manakala mayat bapanya, Jamali Jani, 45, ditemui kira-kira 2.40 petang tidak jauh dari lokasi mayat anaknya itu ditemui," katanya kepada BERNAMA. 

Jamali yang juga anggota Jawatankuasa UMNO Bahagian Pekan dan Megat Mohd Nazli dipercayai terjatuh ke dalam arus deras selepas bot itu terbalik dipercayai melanggar arus pusaran air. - BERNAMA

Kewujudan golongan LGBT ada hikmahnya - perwakilan

Perwakilan Johor, Abd Mutalib Abd Rahim menyifatkan kewujudan golongan 'pelangi' atau LGBT ada hikmahnya kerana mereka akan mati awal dan menyebabkan hanya orang Soleh yang tinggal di muka bumi ini.

Beliau menceritakan bagaimana pendapat mengenai Allah mewujudkan golongan LGBT di barat untuk 'menghapuskan' orang jahat.

"Seorang ulama beritahu kepada saya, dia kata, ada baik wujudnya LGBT di barat sebab hendak menghapuskan orang-orang jahat, nak tinggalkan orang-orang yang soleh, yang akan mewarisi bumi ini adalah orang yang soleh, orang yang baik-baik.



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit... KAH KAH KAH....kah kah kah.,..

kah kah kah....LALU TIMBUL PERSOALAN.... kah kah kah..

kah kah kah..KES INI NAK PAKAI TEORI MANA?.... kah kah kah

kah kah kah...MATI AWAL NI KES APA?... kah kah kah

------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hishamudin a/l pandikutty tau ke baca al-fatihah?

Mimpi berkata...

Penyewa rumah aku orang sungai isap....oooooo patutlah duit sewa tak masuk masuk lagi aku cek tadi.......cerdiknya dia ni...cerita atas cerita pok pok supaya aku cair....5 hari tala kalu....aku sealed juga rumah tu nanti......

Tanpa Nama berkata...

Relax bro jgn melenting..bro hisham make sense..teori apa yg mamat tu gunapakai? I ni hindu tapi dibesarkan di kg..

yg I diberitahu, ajal maut ditangan tuhan..betul ke ni? Klu tuhan nak orang soleh sja di bumi ni kenapa nak wujudkan orang x soleh pulak..? Segala makluk didunia ni dilahirkan dgn tujuan dan maksud yg hanya tuhan tau..klu nak masuk syurga kita praktis saja apa yg patut dlm hidup..jgn nak persoalkan siapa yg patut hidup atau mati..I rasa macam dan sesat mamat yg keluarkan kenyaataan pasal mati cepat..

Sekian dari hindu yg soleh..

Tanpa Nama berkata...

Teori kepala pelir ulamak tu la... haibat ilmu ulamak ni.. pewaris nabi.. ulamak2 mesia, baru jer karang kitab pelir tak sampai 50 buah, dah mampu menghalalkan riba.. melesenkan judi.. menghalalkan lendir.. ini zaman keagungan ishlam..UMNO hanya menyembah sesiapa mampu mencetak duit utk mereka...hah. ada kuasa wang, ia adalah keramat dan wajib ditotoki..