Jumaat, 6 Disember 2013

APA KOMEN MENTERI TENTANG BANJIR





KUALA LUMPUR 4 Dis. - Situasi banjir bertambah buruk apabila seramai 33,765 orang mangsa dari empat buah negeri iaitu Pahang, Johor, Terengganu dan Kelantan dipindahkan sehingga malam ini berbanding hanya...

Rosmah Mansor .... kenapa mereka buat rumah tepi sungai....

Najib Razak...kerana  Anwar Ibrahim bawa 40,000 Bangla....

Jamil Khir....banjir ini ditujukan kepada penganut Shiah...

Zahid Hamidi...air yang melimpah ini wajib di tangkap....

Hasan Malek... kita telah sediakan dedak untuk makanan...

Muhyiddfin Yassin....hujan ini hujan Melayu Bumiputera....

Abdullah Badawi.... masa terbaik untuk terbang  di Perth...

Taib Mahmud.... masa terbaik untuk melawat Canada...

Ibrahim Ali.... jangan salahkan saya.... saya tak panggil hujan...





---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
mentaliti dah begitu bang sham
graduan tutorial
kah kah kah
tak habis belajar
jadi politikus
belajar politik dengan menikus
kah kah kah
inilah cara malaysia boleh

Tanpa Nama berkata...

Aku suka "excerp" yg terakhir..Ibrahim Katak...

Tanpa Nama berkata...

apa gomen cakap.. ada gua kesah? lu pehal brader, kami sudah kenal "wayne victor dennis".. sbb tu apa kami pedulik.. nak banjir ka.. nak hujan berbulan2 ka.. wayne sajalah yang kami kenang.. besok kita naikkan lagi minyak 10 sen.. wayne kasik idea lagik..

orang melayu yang kenal wayne ni, takder kesah pun.. yang tak kenal wayne inilah yang sebok turun jalanraya..

Mimpi berkata...

Mahathir anak lelaki iskandar...........masa terbaik aku hantar mukriz ke pantai timur.....