Jumaat, 20 Disember 2013

HEBOH MACAM AYAM




MACAM SELIPAR JEPUN
Kes skandal: Amiruddin cerai isteri talak satu

PUTRAJAYA - Suami wanita yang dikaitkan dengan skandal pelakon Adi Putra, Amiruddin Othmann, 50, mengakui sudah menceraikan isterinya secara lisan dua hari lalu, namun masih nekad meneruskan rayuan agar kes tersebut disiasat semula.

Ahli perniagaan itu yang mengakui menceraikan isterinya, Noraida Abd. Mutalib, 29, jam 4 pagi pada 19 Disember lalu di rumahnya, di Johor Bahru itu akan memohon rayuan di Jabatan Peguam Negara dengan mengusulkan seksyen baru bagi siasatan itu.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK NGENTOT... NGENTOT LAAA... kah kah kah..

kah kah kah... TAK PERLU BISING BISING... kah kah kah..

kah kah kah..ORANG LAIN PUN MENGENTOT JUGA...kah kah kah...

kah kah kah..SENYAP TAK HEBOH HEBOH... kah kah kah..

woit...INI NGENTOT MACAM AYAM...kah kah kah...

kah kah kah...NGENTOT SEBIJI HEBOH SEKAMPONG... kah kah kah

kah kah kah...BINI PUN BUKAN CANTIK SANGAT... kah kah kah..

kah kah kah..CANTIK SIKIT DARI SELIPAR JEPUN.. kah kah kah


---------

10 ulasan:

cipet berkata...

Lu salah paham la bro.... kan ayat terakhir tu dia bagitau dia dah ceraikan bini dia. Maknanya dia nak bagitau.... ADA LOBANGG KOSONGG. Lu tak mau ka???

Matrojak berkata...

Bro TT pun baca berita cerita2 macam nih?? Apa kata bro TT komen juga kes Rita Rudaini?? Kah,kah,kah,kah...

Tanpa Nama berkata...

minah lurah ni bole masuk group tokoh paling poyo

Tanpa Nama berkata...

Mak Bapak cerai , kesian kan pada anak yang jadi mangsa...... Masa ngentot ngentot tak pikir cerai pulak !

nazrio dolla berkata...

cerita ni masuk muka depan sumber makLumat rakyat malaysia daLam bentuk yg bukan 'mengajarkan' seLain hanya sensasi, gossip, tak membina fikrah, jaLuran pemikiran, dan jati diri rakyat...kalau TT bawak cerita ni untuk rakyat meniLai dari sudut yg berbeza...maka moLek Laaa...tapi kaLu TT bawak cerita nak ikut atau ganti utusan....maka TT pun dah kena kas-kas united malaya nasi org...

Tanpa Nama berkata...

Wuiyo selipar free untuk dingentot.. perempuan zaman skrg ni mmg macam ayam pun.. boleh dicepung sesuka hati kalau pandai bawa diri.. free pulak tu.. lawa tidak boleh dimiliki.. yg penting ada lubang cipap berlendir.. nak gangbang, melayu blom berahi lagi.. derang pikir ngentot ni terlalu peribadi.. majulah ngentot sebagai satu sukan.. sport fucking..ngentot ramai2... jadilah mcm dunia artis mat saleh, asalkan suka saja, trus ngentot... pandai makan, pandai ngentot, pepandailah simpan..

Tanpa Nama berkata...

cari makan.........
Jgn rosmah yg tinggalkan lobang kosong.....
kah...kah....kah.....

Tanpa Nama berkata...

Suami tua, pelir dah lembik..betina ni kebulur pelir keras mcm batang kayu..meh jumpa gua.. batang pelir gua mmg keras mcm batang kayuria..

Tanpa Nama berkata...

Pilih bini biar sekufu.. ini 21 tahun punyer beza.. mcm ayah sendiri main ngan anak ikan.. cukup beza 8 tahun, kira ok la.. suami dah tak larat, yg bini baru nak mula setim.. patut la cari balak lain..

Pompuan skrg sudah canggih.. bukan mcm dulu2.. kalo bawah 30 tu, derang pikir nak gangbang jer.. siyes..tapi bila ditanya, tobat tak ngaku..

Tanpa Nama berkata...

Isham kalau minah tu kangkang depan lu, lu stim tak ? Wa takut lu siap isap dan jilat lagi kangkang dia