Sabtu, 21 Disember 2013

NAJIB DAN ROSMAH KENA TERAJANG





KOMENTAR TUKAR TIUB
mengaharap tanpa melakukan apa apa
adalah kerja orang gila

PKR: Harga barang naik, Najib akan diturunkan

Pakatan Rakyat memberikan kata dua kepada Datuk Seri Najib Razak agar menghentikan siri kenaikan kos sara hidup, atau berhadapan risiko kehilangan jawatan sebagai perdana menteri dalam masa terdekat jika terus berbuat demikian.

Amaran keras itu dilontar Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli yang percaya kedudukan Najib sekarang semakin goyah, berdasarkan dapatan tinjauan badan pengkaji Merdeka Center, baru-baru ini


"Dalam banyak-banyak yang naik, ada satu yang turun - populariti Najib yang semakin turun.

"Kalau dia berani naikkan apa-apa lagi, dalam masa tiga atau empat bulan ini dia akan terpaksa turun daripada jadi perdana menteri.



"Kalau berani dia naikkan harga barang, kita akan turunkan Najib Razak daripada kerusi perdana menteri," kata anggota Parlimen Pandan itu di ibu negara lewat malam semalam.


PERLU KE JALAN RAYA
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KALAU HARGA BARANG NAIK.... kah  kah kah...

kah kah kah... TAK SAMESTINYA NAJIB AKAN TURUN.... kah kah kah..

kah kah... RAKYAT MARAH  NAJIB TAK  AKAN  BERHENTI... kah  kah..

kah kah... RAKYAT SUSAH ... NAJIB TAK AKAN BERHENTI... kah kah..

kah kah kahg...NAJIB DAN ROSMAH AKAN BERHENTI.... kah kah kah 

kah kah kah...JIKA KENA TERAJANG... kah kah kah...

kah kah kah...1 JUTA RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM DI BANGKOK... kah kah kah...

kah kah kah....BARU ADA PILIHAN RAYA BARU... kah kah kah...

MALAM AMBANG TAHUN BARU
DATARAN MERDEKA


------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang thai ada telo dan pelir, org malaysia takde telo.. pelir pun kecut..mana ada berani!

Tanpa Nama berkata...

macai je percaya pilihanraya di malaysia bersih. kalau pilihanraya malaysia bersih, pru-12 dah bn tumbang. lancau la.

MR SAIRIM berkata...

Sepatutnyalah...sepatutnyalah kan...si najib kena bisik sama si rosmah every morning morning ........ IBARAT TARIK RAMBUT DALAM TEPUNG SAYANG....RAMBUT JANGAN PUTUS...TEPUNG JANGAN BERSELERAK sayang ....kok ia pun nak merompak.....tapi sirosmah tak betah......maka si najib terselalu sebut menyebut dan tersebut yang salah salah saja...tahu apa dia bisik......sayang...kalau nak merompak pun...merompaklah...tapi jangan bilang sama duda you tau....hehehehe...najib najib....DAYUS PUNYA LAKI.

Tanpa Nama berkata...

Jom la TT 1 juta ke jalanraya..dah tak larat tunggu..semakin hari makin terseksa ni..nilai duit aku makin kecil..barang mahal ..stresssss...

Tanpa Nama berkata...

Aku lagi terseksa.. ada 5 anak..walau gaji aku boleh bertahan.. skrg aku dah tak tahan lagi.. duit bonus LHDN rembat lebih dari gaji sebulan.. KWSP amik pulak 2 bulan gaji bila time dpt bonus..

Apa sumbangan LHDN untuk aku? Dah 20 tahun aku kerja.. duit KWSP entah bila aku nak merasa? Asyik simpan jer, nak amik tak lulus..Kalo piap sblm 60, aku x dapat makan hasil kerja aku selama ini.. yg syoknya KWSP boleh lebong bukak bank sendiri, MBSB, lego duit simpanan aku tanpa persetujuan aku dan untung hasil dirembat menteri2 BN pulak..

Aku sudah tak tahan lagi..lepas ni aku terpaksa menipu mcm kengkawan lain dalam jabatan untuk redakan beban hidup aku.. sumer kerajaan harapkan duit pembayar cukai untuk terus berkuasa.. duit untung GLC, difaraidkan bersama kroni masing2..