Rabu, 4 Disember 2013

SATU LAGI BERITA BAIK







KOMENTAR TUKAR TIUB
jadikan GST
jadikan harga leterik naik 
jadikan harga petrol naik
jadikan harga gula naik
sebagai pelampong
untuk hasut rakyat bencikan 
united malays national organisation


Harga naik: Ramai tak puas hati
KUALA LUMPUR - Walaupun kerajaan sudah berusaha memberi alasan kenapa kadar tarif elektrik perlu dinaikkan awal bulan depan, banyak pihak masih tidak puas hati dengan tindaka


Mohd Asri Zainal Abidin
SHAH ALAM - Profesor Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin hari ini, menyifatkan kenaikan tarif elektrik yang akan berkuat kuasa pada 1 Januari 2014 nanti sebagai tidak munasabah sekaligus akan...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...INI BERITA AMAT BAIK.... kah kah kah.,..

kah kah kah...LAGI PELAMPONG  BERGOLEK GOLEK DATANG .. kah kah kah...

kah kah kah...RAKYAT NAK TENGGELAM....kah  kah kah..

kah kah kah..PELAMPOING?... NAK BUAT APA?... kah kah kah..

kah kah kah..UNTUK HASUT BENCI GEROMBOLAN.... kah kah kahj





---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro tt....bila lagi nak turun ke jalan raya nie...gua da rakan rakan tak sabor sabor lg nak turun nie....ko jgn buat lambat lambat bro..mmg sial sapa yg sokong kerajaan " Brg Naik " nie...hassan malik akan cakap jgn guna letrik tp pakai lah api lampu pelita kang.....

Tanpa Nama berkata...

Pukimak punya presiden barisan nasional..isteri dan kuncu kuncunya serta semua kabinet barisan nasional...semua mentaliti babi.....MAKAN JE KEJE....BABI PUNYA KERAJAAN.

Tanpa Nama berkata...

aku telah kena saman dgn jpj pajero oren sbb tak pakai tali keledar. aku nak pegi kedai yang tak sampai 150m dari rumah aku. kena saman rm300. boleh rayu kat majistret katanya. kerani mahkamah pula kata kalau dpt kurang pun rm50 shj.

silahanat tu kata jpj skrg tengah buat operasi. mungkin cari duit untuk kerajaan. tak ada tolak ansur budi bicara langsung.

aku pernah kena tahan dengan polis trafik. bila aku terangkan masalah aku dia lepaskan dan nasihat jangan buat lagi. polis trafik jauh lebih baik dari jpj lahanat. mereka ada budi bicara.


Semoga kecelakaan kepada orang2 yang zalim. begitu juga pada yg jadi alat kezaliman. sama2 lah tanggung dosa rakyat yang teraniaya. jgn beri alasan hanya mengikut arahan dan menjalankan tugas. sirul dan azhar pun ikut arahan dan hanya menjalankan tugas bila mereka tembak dan letupkan altantuya.

dinegara kapir yang pemimpinnya minum arak makan babi berzina, kalau buat salah trafik tak ada pun kena denda. setiap kesalahan akan diberi point. bila sampai maksima setahun kena pergi kursus memandu balik. lojiknya - pemandu yang sering buat selalu perlu dididik semula.

negara ini yang melaung2 sbg negara islam tapi ada kasino dan kilang2 arak, sentiasa cari sebab nak rompak rakyat.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sorry bro...saman jpj takbley discount.....sebab..jpj mana ada mahkamah.....jpj ni JEMBALANG PAKAI JEEP.....SORRY der.....