Rabu, 25 Disember 2013

SUARA DARI SAIFUDDIN






KUALA LUMPUR: Ada di kalangan pengundi BN sendiri meminta kerajaan tidak menaikkan kadar tol lebuh raya kerana ia merupakan janji BN pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Bekas Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Saifuddin Abdullah berkata, selain kadar tol, BN juga berjanji tidak akan menaikkan harga barang.

"Kenaikan harga barang ialah isu yang timbul sebelum PRU13 lagi dan ada janji-janji BN yang besar dalam PRU13 untuk tidak menaikkan harga barang, kadar tol.

"Sebab itu ada di kalangan (ahli) BN pun yang minta supaya kerajaan jangan naikkan tol kerana mereka tahu pertama itu janji dan kedua itu memang antara yang dibicarakan di mana-mana di kalangan rakyat biasa," kata beliau ketika ditemui di Universiti Malaya hari ini.

Beliau juga berkata, kenaikan kos sara hidup menjadi faktor penting yang menentukan sokongan rakyat kepada kerajaan. 

KAH  KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NASIB BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah....KALAU CAKAP BEKAS MENTERI INI DIKOTAKAN... kah kah kah..

kah kah kah...MAMPOOOS PAKATAN.... kah kah kah..

 kah kah... MAMPOOS TAK ADA ISU NAK HASUT ORANG RAMAI... kah ..

kah kah kah...TAK ADA MODAL NAK CERAMAH.... kah kah kah

NOTA
pakatan wajib jemput
bekas yb temerloh ini
dan minta dia jadi ahli
bersekutu pakatan


--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.bekas menterika!bekas YB ka!!kalo namnya BEKAS!!buat habih ayaq lioq je lee!!suara tak laku!macam ko la jugak!!sapa nak degaq suara ko yang dah tua bangka tu!!kalau ada pun sekerat dua jee!!itu pun akan jadi lauk rosmah jee!!
2.hanya hantu kak limah balik kampung je yang paling laku suaranya!!
3.ini zaman hantu kak limah!!ko dan kunco-kunco ko akan terkencing dalam seluaq bila dengaq suara hantu kah limah!!
4.hi!hi!hi!hari ini..itu pakiam tak ajaq ko mabuk ke bhaiii!!

Sam berkata...

sepatutnya biar kerajaan naikkan dulu tol, gst & lain2 tu. biar rakyat rasa sendiri nikmatnya. dah rasa baru pakatan mudah nak gasak giler2..

Tanpa Nama berkata...

Menteri ni dah jadi selipar burok dah..dan ramai ahli UMNO skrg dah tak mau cakap2 lagi sbb xder idea nak defend BN.. tambahan selipar2 burok UMNO bersepah2 melawan cakap ketua... hanya United Melayu Legam Penang saja yg berdiri teguh menyokong pucuk pimpinan Perdana Menteri..lu jangan main2.. dinganga mulut luas2 mulutnya yg ensem tu, lu musti cirit birit dan senyum kelat punyer..Melayu KL bulum kene lagi.. boleh cakap besar la..

Amuraria berkata...

hanya munafik tak kotakan janji ! ABU !