Isnin, 2 Disember 2013

SUDAH DIBERI TAHU




KOMENTAR TUKAR TIUB
rosmah  dan najib tak akan rasa  harga leterik naik
muhyiddin tak akan rasa
nazri tak akanb rasa
harta mereka berjuta juta

yang akan terasa poket koyak
ialah mak cik dan pak cik felda
yang akan merasa

ialah kita yang berpendapan rendah
kita yang mencari hidup dengan jujur
kita yang kais pagi makan apa yang ada

Tarif elektrik naik 15 peratus mulai Januari

Putrajaya hari ini mengesahkan kenaikan kadar tarif elektrik sebanyak 14.98 % atau 4.99 sen hingga 38.53 sen per kWh yang akan berkuatkuasa Januari tahun depan.
Kenaikan itu diumumkan oleh Menteri Tenaga Hijau dan Air,  Maximus Ongkili dalam satu sidang media di Parlimen hari ini.
Pengumuman itu bakal mengundang kemarahan orang ramai berikutan rancangan Putrajaya untuk mengurangkan subsidi minyak bagi pembekal kuasa pada suku pertama tahun 2014.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PADAN MUKA... PADAN MUKA...PADAN MUKA... kah kah kah...

kah kah kah...DAH DI BERITAHU... DEGIL.... kah kah kah..

kah kah kah...MAPOOS LAAA SENDIRI.... mkah kah kah

INI BELUM SAMPAI LAGI


-----------

3 ulasan:

Mimpi berkata...

Dan dan pukimak kutty tu berhenti...dan dan takrif naik...subsidi petrol yelek kalu..letrik jangan naiklah...tutuh lah ipp tu....hidup kaya di malaise....susah sikit tak mau bantu bantu....yang marah pun yelek..apalagi power punya kaki....tak bunyi langsung....semua dah jadi pukimak tegar....sial punya keraajaan...dah lah minoriti...bodoh takder ubat....itu 47 %punya suporter apw lwgi....semua rasalah....makan lqlaksa takder tulul lah korang.....

Tanpa Nama berkata...

bila nampak tarif letrik naik, kita pakai pelita pulak......kah...kah....kah......

Tanpa Nama berkata...

malaysia ini pelik, yang tak popular dapat jadi menteri, yang popular tak dapat pulak, anwar ibrahim mahu turun harga minyak, turun harga letrik, turun tol, turun harga gula, orang malaysia tak mahu, dapat brim dan broom terus sokong, jadi pelik juga kan ? mereka lagi selesa dapat brim dan broom, dapat beras, dapat minyak masak, dapat duit terus jual hak mengundi dengan bijak, selagi mentaliti sebegini ada selagi itulah mereka akan berkuasa, nak kata bodoh, nanti marah pulak, tetapi golongan ini boleh dikategorikan amat bodoh dan binggung kah kah kah... teruskan jib agar rakyat akan melihat anda sebagai wacana pm yang unggul, dahlah tak popular, makin menjadi jadi karenah sebab jib dapat semua free, golongan freeloader ini tak peduli susah orang, asyik menipu siang hari kah kah kah, apapun rakyat terpaksa akur kepada KUASA golongan ini, kaum pemodal terus mengguna politik ini untuk terus mengaut harta, syabas kepada kerajaan bn yang sentiasa prihatin kebajikan rakyat malaysia, tahniah dan syabas kepada pm yang sentiasa dengan slogan 'rakyat diutamakan, pencapaian harta kami ditingkatkan' kah kah kah