Khamis, 16 Januari 2014

EEE BUAT KERENAH LAGI



KOMENTAR TUKAR TIUB
kenapa dari zaman kerajaan melayu melaka lagi
para eee suka buat onar
suka  buat kerenah

ingatkan nama kitul
ingatkan nama keling mendeliar
dan peranan mereka
tabur fitnah
hingga jatuh kerajaan melaka

kini dua ekor lagi eee buat onar
tengok nama dah tahu
mereka ini bukan melayu

saekor bernama 
mohd ridzuan abdullah
tahu tahu lah 
makna bin abdullah ini

saekor lagi 
amir amsaa alla pitchay

adakah alla pitchay ini nama melayu
ini nama anak lelaki

tengok kulit dah tahu
bukan melayu
tapi eee

Persatuan IKHLAS Malaysia 
menyerahkan memorandum bagi mendesak 
Kementerian Dalam Negeri (KDN) Malaysia
 menggubal dan melaksanakan semula akta keselamatan dalam negeri

----------

13 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

keLing bukan-nya india, keLing bukan-nya cina atau meLayuuu, keLing iaLah umnQ dan umnQ iaLah keLing...mereka Lah yg bukak kedai "makan isLam" pada buLan ramadhan,...mana ada cian bukak kedai "makan isLam" pada buLan ramadhan...meLayu banjar jawa lagi Lar tak nak bukak kedai "makan isLam"2392586 94

Dahlan Mat berkata...

Bangla mana la ni..... nasibla ko malaysia oi..

Tanpa Nama berkata...

Saya sangat setuju dengan cadangan itu. BIAR CEPAT SIKIT AMNO MAMPUIH..... Bila dah mampuih boleh la masukkan pemimpin amno ni masuk isa sekali....

Tanpa Nama berkata...

eeeee dapat kuasa kalu, malaysia ni macam bapakkkkk dia punya.

Tanpa Nama berkata...

umno sudah menjadi tong kang kong....apa saja bangsa yang penting mengaku bangsanya melayu bolehlah bertanding siapa lebih melayu dari melayu.....kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

bukannya apa, nak tunjuk kat org dia lebih melayu dari melayu. Kalau ambik gambar dgn team bolasepak bangladesh grenti org susah nak cam mana org malaysia

Tanpa Nama berkata...

Yg kat tepi tu Rela ke... klau betul itulah aje taraf Melayu... kesian

Andromeda_M31_ berkata...

Melayu ditipu dengan Mamak2 dari Karela yg meletakkan Title Syed la,Merican la,Syarifah la,Sheikh la Khan la,Ahlakan la,Ahlakon la utk meraih simpati dan penghormatan dari Melayu..Merekalah yg dikatakan Melayu Bangsawan.. UMNO= Untung Mamak Niaga Orait...Melayu sudah kena tipu...Melayu tak nampak di mana Parti yg memperjuangkan Melayu sebenar...Petroleum juga di kuasai Nana Merican..Syed Mokhtar dah jadi Bilionair...Mamak Madey anak beranak dah kaya raya...Melayu hanya tinggal nama...Mamak Tongkang dah lama tipu Melayu..Mereka nie selalunya guna gelaran Syed, Sheikh,Merican,Khan,Syarifah..Tapi asal dari Kerela..kononnya ada darah keturunan Arab..apa lagi muka pun ada ala2 Bangla sikit senang lah berlakon...Angkasawan Negara pun ada darah Sheikh..Melayu haprak dapat apa? Apa Melayu yg takde title nie bukan Melayu ker? Wei Poddah..Chit!! sebenarnya utk menipu Melayu..Cakap Arab tak tahu..Cakap India berabuk2..Kan Melayu tu mudah lupa..kah kah kah..Melayu harus membuka mata dan minda mereka dan melihat sekeliling mereka dalam urusan jual beli setiap hari dan bertanya difikiran,Kedai atau perniagaan siapakan itu?Melayukah?hampir 99% adalah bukan Melayu. Malaysia Negara yang kecil dipeta dunia,tanah kubur pun sekangkang kera di alihkan utk dibina lebuhraya.Putrajaya pula nak diangkut segala Pelancung kononnya menjana pendapatan negara.Mat2 Saleh Pencen,Arab Syiah dan Wahabi semua mahu beli rumah di Malaysia.Rakyat golongan sederhana merempat tak berumah..menyewa dan terus menyewa. Apa pekdahnya Undi BN lama2 ko tak berduit untuk beli rumah lebih baik pindah ke hutan kata Si Macai..Ingatlah wahai Melayu,Kamu bukan sahaja bersaing dengan pekerja2 Asing yang merampas hak2 kamu..kamu juga akan bersaing dengan Pelancung2 Asing dari seluruh dunia...Jurang pemisah antara golongan kaya dan miskin semakin melebar.Inflasi kerana permintaan berlebihan. Kepadatan penduduk mahukan 70 Juta? **LoL..Kuasa membeli yang keterlaluan kerana kemewahan dan keborosan akan meningkatkan harga barangan. Sedikit demi sedikit bumimu digadaikan,Sedikit demi sedikit kuburan di kampung mu juga akan dialihkan.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...nak hidupkan benda yg dah mati...?..kah kah kah...woit..ini bukan amaran...tapi satu janji...janji yg harus ditepati...isa dah mansuh...dah mati...hanya memori...kah kah kah...yg pergi tetap pergi...jgn dipanggil pulang...takut yg datang menghantui...kah kah kah..nak tangkap siapa masuk isa..???..

Tanpa Nama berkata...

Test

Tanpa Nama berkata...

aku sokong isa dilaksanakan semula..peserta pertama adalah tun yg menentang raja melayu zaman 80an dulu..kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

lar...kata human rights
suka hati dia la nak mintak apa saje.knape nak kutuk?

Tanpa Nama berkata...

jaga jaga, Permim da mintak banyak kali nk status Bumiputera..lately baru2 ni..claim da amal cara hidup melayu, ckp melayu bla2...