Isnin, 27 Januari 2014

NAJIB DISERANG PEMUDA PERKASA






KOMENTAR TUKAR TIUB
persoalan hakiki 
adakah najib akan selamat
kelihatan serangan
datang bertalu talu

nafas najib semakin sesak
najib  sedang bernafas dalam lumpur


Najib lemah, gagal pertahan kalimah Allah, kata Pemuda Perkasa

Sayap pemuda Pertubuhan Pribumi Perkasa Kebangsaan (Perkasa) menyelar Perdana Menteri Najib Razak yang dilihat "membisu" terhadap isu penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam.
Ketua Wira Perkasa Irwan Fahmi Ideris  dalam blog miliknya berkata, Najib dilihat "tidak bijak" menangani isu berkenaan apabila gagal mempertahankan kalimah yang dianggap sebagai eksklusif kepada umat Islam di negara ini.
"Kita dapat melihat kepimpinan negara amat lemah sehinggakan tidak dapat mempertahankan kalimah ini lalu menjualnya kepada agama lain pada April 2011,” kata Irwan merujuk kepada penyelesaian 10 perkara yang ditawarkan Putrajaya dengan membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam Al-Kitab dan upacara keagamaan lain menjelang pilihan raya negeri Sarawak.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... LAGI MAT KANG KONG KENA TIBAI... kah kah kah..

kah kah kah...LAGI MAT KANG KONG KENA TEKAN.... kah kah kah...


------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada rakyat kesah pasai perkosa mau kangkung naik atau kangkung turun......kah.....kah....kah....ini typikal gerombolan umngok yang mahu kangkung diturunkan......kah....kah....kah....akan ada keluar dan masok gerombolan umngok lepaih ni macam perangai mamak kuttuy pada zaman bedolak bedalih dulu.....kah....kah....kah....

Tanpa Nama berkata...

kah......kah......kah.....10 lagu terpopular 2014....kah.....kah...kah....
1. Debatku Batal
2. Kangkung Remix
3. Kalimah
4. Ayam Tergolek
5. Gred A Dan B
6. Kembalilah Mamak Kutty
7. Tol
8. Bughah
9. Gula Dan Minyak
10. Kangkung Masak Ketam (lagu baru)

kah.....kah......kah.....

Tanpa Nama berkata...

Bila baca saja pasal pengaruh EEE.... Rasa JIJIK pulak bika tengok KANGKONG..... EEE suka benda2 kotor macam main belakang yang busok!!!!

EEE jijik lah....

Tanpa Nama berkata...

betul ! betul ! semua kejahatan akan allah balas tak kira lah sama kejahatan tu dilihat atau tidak oleh manusia lain, termasuk menggunakan ilmu hitam untuk menjadikan seseorang isteri menjadi seolah-olah 'gila' , kesalahan membunuh, kesalahan memfitnah, kesalahan menipu (?) dan macam-macam kesalahan lagi dan ditegaskan disini KESALAHAN BUKAN SETAKAT YANG DIKETAHUI OLEH MANUSIA, TAPI JUGA KESALAHAN YANG DISEMBUNYIKAN... faham tak ?

Lang berkata...

Apabila katak melompat atas daun kangkong katak tenggelam... perkosa mau katak bukan kangkong. Turun spesis kangkong naik spesis katak.

lenggang lengang kangkong

lompat sikatak lompat.

Tanpa Nama berkata...

komen ini tidak diluluskan siarannya kerana mengandungi unsur yg boleh memesongkan pegangan pembaca yg lain....kah kah kah...persoalan hakiki diatas telah beberapa kali dijawap abang haji...kah kah kah...najib takkan tewas pada perkasa...najib takkan tewas pada mahathir dan kroni...trust me my lord...najib terlalu bijak...macam abang haji jugak...kah kah kah..no man can defeat najib....but this is anfield...woit...nak tanya ni...ustad kita merajuk ka..? hish kuat merajuk...macam abg haji jugak...kah kah kah...ini satu amaran dari dr zain...jika bilik sulit tidak dibawa ke hospital besar alor star bilik sulit akan mati...ya..kekanda semua pasti suka jika bilik sulit mati...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

cerita kangkong dan katak boleh.disiarkan dalam national geographic chanel.....kalau ada saintis jumpa spesis baru...kita namakan katak ali....kah..kah...kah..harkh..tuih..