Ahad, 5 Januari 2014

RAJA HUDUD BERHUDUD LAGI







AL-HAJ MUFTI BRUNEI
PENJAGA AL-HARAM SATU BATANG
DAN EMPAT SUSU
SATU LAGI BUKTI  AGAMA DI GUNAKAN UNTUK MENINDAS MENIPU DAN MEROMPAK
hudud digunakan di brunei
sebenarnya hudud ini hanya untuk rakyat
raja sultan dan elit pemerentah
tak kena hudud


mereka enjoy de menjoy dalam dunia

rakyat biasa tak dibenarkan enjoy de menjoy
mereka ditakut takutkan dengan api neraka
untuk mengawal rakyat jangan bangun melawanb
mereka di hududkan
dengan janji mereka dapat 73 bidadari


inilah contoh

bagaimana agama  digunakan
sebagai  candu untuk menipu rakyat
yang sedang berdengong


GAMBAR 
RAJA HUDUD TERBARU
A very happy new year! Mariah Carey is paid £1m to sing three hits for playboy son of Sultan of Brunei (a week after receiving £600,000 to perform for Angola dictator)



With a fortune estimated at some £300million, Mariah Carey could probably have afforded to take New Year’s Eve off.
Then again, it seems there were a million more reasons not to.
The singer is rumoured to have been paid almost £1million to perform at a private celebration in London for the son of the Sultan of Brunei. 


Read more: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2533563/A-happy-new-year-Mariah-Carey-paid-1m-sing-Sultan-Bruneis-son.html#ixzz2pUET7H1P
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook




  1. Sultan Brunei mula laksanakan Hukum Hudud.. - Anak Sungai ...

    darisungaiderhaka.blogspot.com/.../sultan-brunei-mul...

    Translate this page
    Oct 22, 2013 - Sultan Brunei mula laksanakan Hukum Hudud.. Suatu masa dulu Baginda pernah bertitah.. "Siapa kita di hadapan Allah, untuk mengatakan ...
  1. Sultan of Brunei introduces HUDUD laws - Malaysia Chronicle

    malaysia-chronicle.com/index.php?option...brunei...hudud...

    Oct 23, 2013 - BANDAR SERI BEGAWAN, Brunei - The Sultan of Brunei introduced tough Sharia-law punishments on Tuesday including death by stoning for ...
baca disini jalan malas :

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2533563/A-happy-new-year-Mariah-Carey-paid-1m-sing-Sultan-Bruneis-son.html

YA AMPOOON 
adakah tunku  juga akan
kenalkan hudud di melaka
susu siapa tunku nak jaga
kah kah kah

----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ramai x paham kenapa hudud dilaksanakan di Brunei. Ia adalah kekangan@benteng terakhir institusi raja untuk terus berkuasa. Raja menggunakan hudud kerana sekarang beliaulah yg bertindak sbg penjaga sistem hudud. Hudud pun ada penjaga pulak.

Mmg rakyat Brunei sudah ada ura2 x mahu lagi sistem raja. Jadi hudud adalah penyelamat freeloader ni dari terus hilang harta berbillion2 kpd rakyat. Anak beranak boleh hidup enjoy de menjoy.

Hanya rakyat sesuatu negara faham masalah negara masing2. Mustahil kita boleh faham 100% masalah Singapore dgn baik jika kita bukan warganya. Bagaimana kekayaan negara dirompak Lee Kwan Yew. Habis sumer bisnes2 strategik dibolot anak isteri baginda Lee Kwan Yew. Rakyat Malaysia sebok berkiblatkan Singapore sbg maju..kahkahkah.. Jgn ingat Cina memerintah tak reti merembat.. lagi hebat dr Ketuanan Melayu.. bising sikik jer, trus kene cantas..

Tanpa Nama berkata...

Masya Allah !

Tanpa Nama berkata...

orang kaya akan menjalani kehidupan dengan kemewahan dan orang miskin akan menjalani kehidupan papa kedana.....undang-undang cuma pelengkap kehidupan manusia......kalau ada orang jual bangsa dan agama maka mereka merasa akan berkuasa selepas berlaku porak peranda akibat jual beli bangsa dan agama.

Tanpa Nama berkata...

freeloader

Bidadara berkata...

Kita patut berterima kasih kepada anak kepada Rajah Hudud Brunei kerana apa yang dia buat boleh memberi pencerahan kepada ramai orang Melayu yang ditipu oleh Tukang Jual Candu. Pada zaman dahulu, Rajah Gopal Arab menjanjikan 72 bidadari kepada orang miskin Arab yang mati ketika berperang untuk menakluki Parsi, Siria, Palestin dan Mesir. Pada zaman sekarang, Tukang Jual Candu menjanjikan syurga kepada yang melawat Mekah sebanyak 3 kali setelah mencuri lembu dan merompak wang minyak. Rajah Gopal telah menggunakan candu untuk membutakan mata rakyat. Rakyat telah diperbodohkan sejak kecil lagi apabila Tukang Jual Candu mengajar kanak-kanak menyembah Rajah Gopal yang melaksanakan hudud dan sesiapa yang menentang Rajah Gopal, darahnya halal dan bughah. Kalau Rajah Gopal percaya sama dongeng 72 bidadari, mengapakah anak mereka berseronok dengan pelacur-pelacur Rusia di New York yang jauh lebih cantik daripada bidadari khayalan Arab? Megapakah pada zaman dahulu, Rajah Gopal Arab dan Turki simpan beribu gundek dan hamba seks di dalam harem sedangkan rakyat biasa hanya boleh ambil 4 isteri? Ini kerana Rajah Gopal Arab sangat tamak dan mahu simpan semua perempuan cantik di harem mereka sehinggakan orang macam Hisham terpaksa melancap kerana semua perempuan cantik telah disapu oleh Rajah Gopal Arab dan Turki.

BEKAS PENAGIH CANDU berkata...

Pada tahun 2013, harta Mark Zuckerberg bertambah sebanyak US$12 billion hasil daripada titik peluh sendiri. Pada tahun 2013, Rajah Gopal Melayu melaksanakan hukum hudud. Rajah Gopal menjadi salah seorang yang paling kaya di dunia kerana hasil wang minyak manakala Mark Zuckerberg pula menjadi kaya kerana mencipta Facebook yang boleh memberi pencerahan kepada umat manusia. Pada tahun 2013, Mark Zuckerberg menderma sebanyak US$1 bilion manakala anak Rajah Gopal menghabiskan berjuta dolar untuk berseronok di Amerika bersama para artis Amerika. Adik Rajah Gopal pula menghabiskan berbilion dolar bersama pelacur. Bila mati, Mark Zuckerberg akan masuk ke neraka kerana dilahirkan bangsa Yahudi manakaka Rajah Gopal pula akan masuk ke syurga kerana dilahirkan Melayu dan berdarah biru. Ajaran seperti ini menyebabkan ramai budak Melayu yang mendapat pencerahan daripada TT dan Internet membuat keputusan untuk meninggalkan candu.