Isnin, 20 Januari 2014

SILA TEKA



YA AKI
SILA GUNAKAN ANA


Bayi lelaki baru dilahirkan ditemui dibuang

ALOR SETAR 20 Jan. - Seorang bayi lelaki yang baru dilahirkan ditemui dibuang di Kampung Sungai Sebatang, Jalan Kuala Kedah di sini kira-kira pukul 3 pagi ini.

Bayi itu ditemui berhampiran sebuah rumah di kampung itu oleh seorang remaja, Normawani Ahmad, 17, dan dihantar ke Hospital Sultanah Bahiyah di sini untuk rawatan. UTUSAN MELOYO 

 SILA TEKA

bayi india?

bayi jepun?

bayi ghurka?

bayi jerman?

bayi bengali?


bayi siapa?


---------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takan bayi mamak penghasut melayu tu kot.....kah....kah....kah

Tanpa Nama berkata...

Yang lepas lepas trend buang anak ini budak budak melayu aje.

Tanpa Nama berkata...

bro jangan tuduh sembarang...cuba uji DNA dululah....manalah tahu bayi mamak pula....sekarang ni dah terbukti melayu buta mata dan hati tidak kenal mamak terlebih melayu...

Tukang Jual Kondom berkata...

Malaysia adalah pengeluar kondom yang terbesar didunia. Tetapi saying sekali majoriti kaum Melayu tidak menggunakan kondom atas alasan yang tidak munasabah yang diberikan oleh para Tukang Jual Agama. Untuk setiap 1 kondom didunia ini, 1 datangnya dari Malaysia. Untuk setiap 1 bayi yang dibuang didunia ini, 1 datangnya dari Malaysia.


Sila rujuk http://www.bbc.co.uk/news/business-25633239

Tanpa Nama berkata...

Pfft.. Opsyen pakai getah ni untuk penyelesaian atau hukuman?? Hak mengentot milik semua.. Bila dah sampai seru, mengentot je la.. Pakai getah bukanlah fitrah mengentot.. Tanam je la bayi tu, jadi baja.. Kalau bukan sekarang, satu hari nanti pasti akan jadi baja jugak.. tamatnya semua jadi baja tapi sementara tu, kita enjoi menjoi.. Betul tak tt.

MR SAIRIM IN LOBOU berkata...

Ini mesti hasil valentine tahun lepas ni...aik...hitung hitung....dekat 12 bulan...steadylah jang....bunting gajah.....lahir buang buang mcm iguana makan kangkung.......badigol....zip puki tu kalau taknak beranak...khalas.