Isnin, 10 Februari 2014

MENNGHINA PEMIMPIN MELAYU ISLAM






MENGANCAM 
KESELAMATAN NEGARA

Bagaimana Jika Ada Pihak Tawarkan RM1200 Untuk Botakkan Rosmah Mansor?

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mengecam keras kenyataan 'kurang masak' Menteri Dalam Negeri Zahid Hamidi dalam isu tawaran tampar ke atas Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok.

Ketika banyak pihak menggesa tindakan sewajarnya terhadap kumpulan yang membuat tawaran melampau berbentuk ugutan itu, Zahid tanpa rasa bersalah mempertahankan kumpulan tersebut dan menganggap tawaran tampar itu bukan suatu ancaman keselamatan.


Apakah Zahid Hamidi buta undang-undang? Atau sebenarnya ada dua set undang-undang maka itulah jawapan terbaik seorang menteri?

Jika benar tawaran menampar itu bukan satu ancaman keselamatan, maka oleh kerana sikapnya yang sering membazir wang rakyat, bagaimana jika ada pihak yang menawarkan RM1200 kepada sesiapa yang berjaya membotakkan kepala Rosmah Mansor? SAMM percaya ini juga bukan satu ancaman keselamatan jika hukum mantik yang sama terpakai.

SAMM juga ingin memberi nasihat percuma kepada para menteri, janganlah perbodohkan rakyat kelak rakyat pula akan perbodohkan kamu dengan pelbagai gelagat termasuklah flashmob dan klip video lucu.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

MENGHINA PEMIMPIN MELAYU ISLAM
MENGHINA KAVITA KAUR

----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maaf Pak

K Kaur tu siapa , Pak ?

Kaur tu nama Melayu jugak ke , Pak ???

Kaur tu mantap ke , Pak ???

Gwe tak tau lah....

Tanpa Nama berkata...

Jika dibuat patung model menyerupainya dan adakan acara mencukur rambut di kepala patung tsbt, dgn pantas Zahid akan mengarahkan supaya penganjur dan individu2 terlibat ditangkap.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Izat ....rapidah....azalina othman kawan partner zaid ibrahi kat ZICO dulu....mahathir.....tak der offer ke.....ludah boleh...ludah...kalau ludah berapa reward......kalau cant8 rewar dia...aku berazam tak gosok ggii seminggu....tunggu lidah putib...itu time juga mau menshotting......pertandingan ludah terjauh tak ada yang nak buat ke......hahahahaha