Sabtu, 8 Mac 2014

PROGRAM MELAWAN DI SANA SINI





PAGI INI
layari radio bangsar
untuk mengikuti
konvensyen pakatan rakyat


SEMUA DI JEMPUT

ANAK MUDA KUANTAN

HARI WANITA SEDUNIA



JEMPUTAN 
dari
universiti bangsar utama


-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malaysia memerlukan seorang pejuang yg disokong oleh rakyat. sbrg perjuangan berdasarkan parti tidak akan berjaya. dlm parti ada ramai pengkhianat yg boleh dibeli.

Revolusi Islam Iran berjaya sbb adanya org spt Imam Khomeini. selain dari itu ianya disokong oleh penulis, penggiat seni dan setiap golong masyarakat. walaupun beliau di perancis, kaset2 ucapan imam Khomeini tersebar dirumah2 Iran.

Anwar sebenarnya boleh menjadi spt Imam Khomeini - seorg pejuang yg boleh diikuti. kesilapan beliau ialah menubuhkan parti PKR. imam Khomeini tidak menubuhkan parti.

dgn adanya pkr, beliau tidak lagi menjadi sorg ketua perjuangan rakyat. beliau hanya menjadi ketua kpd parti keadilan rakyat. dgn adanya pkr, anwar telah mengasingkan diri beliau dari rakyat awam. dgn menjadi ketua pkr, beliau dilihat sbg berjuang utk ahli2 pkr dan bukan utk rakyat Malaysia.

jawa berkata...

Banyak perbezaan antara anwar dgn khomeini. 1) dari sudut persenoliti 2) dari sudut persekitaran 3) dari sudut negara 4) dari sudut politik 5) dari sudut peradaban kaum 6) dari sudut musuhnya 7) dari sudut jiwa orang orang yg terlibat. Saya menyarankan 'tanpa nama 8mac2014 10:31pg' agar membuat kajian mengenai apa yg ditulis. Jgn ikut suka je
. Jangan lembut gigi pada lidah pulak!