Isnin, 31 Mac 2014

TIM BORIA SUNGAI PINANG




INI  BUKAN
TIM BORIA 
SUNGAI PINANG

Salawat ‘berlebihan’ ke atas Rasulullah bawa kepada pemujaan, kata Ridhuan Tee

Pensyarah kontroversi,  Ridhuan Tee Abdullah tidak bersetuju dengan selawat perdana yang terlalu 'berlebihan' memuji Nabi Muhammad sehingga membawa kepada tahap pemujaan.
Pendakwah bebas itu berkata, penonjolan berlebihan ke atas Rasulullah semasa majlis Malam Cinta Allah dan Cinta Rasul baru-baru ini di Putrajaya menenggelamkan penonjolan kepada Allah.
"Penonjolan kepada Rasulullah terlalu berlebihan sehingga menenggelamkan penonjolan kepada Allah," kata Ridhuan dalam artikel bertajuk "Selawat Nabi, bukan puja" dalam kolumnya di akhbar Sinar Harian, hari ini.

KAH KAH KAH
sini pulak perginya 
sudah kantoi mat najib

kassim ahmad pun cakap pekara yang sama tapi kena tangkap
cina ini cakap tak ada apa apa pun

kah kah kah

---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aduii TUKARTIUB......saya baca entri anda gelak guling2......boria sungai pinang menempa sejarah..hei....

kampong lad berkata...

'INI BUKAN TIM BORIA SUNGAI PINANG'

betui2.ini tim dikir barat putarxjaya

Sahih International: Say, [O Muhammad], "If you should love Allah, then follow me, [so] Allah will love you and forgive you your sins. And Allah is Forgiving and Merciful." (3.31)

disuruh 'ikut' bukan 'puja'!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sekali Ida punya aura lagi dasyat dari syiah.....ini boria sungai pinang semua penganuh syamsiah...lagi tinggi darjat eh dari syiah...tahun depan puak rosyiah...lagi tinggi dari syamsiah darjat eh.....last last yangterwajid..jadilah semua....meesyiah.....mamak kitul kuttyisme je dalam turrrrrr....hehehhee