Ahad, 13 April 2014

BERITA PELIK LAGI GANJIL







 KOMENTAR

ini berita pelik
pertama:
kenapa harus dipertikai siapa empunya kotak hitam
mh370 milik malaysia
maka kotak hitam pasti lah hak malaysia

pelik kenapa hal ini timbul?

kedua:
soalan nya apakah kotak ini telah ditemui?
kalau bemulm di temui 
kenapa tumbul hal ini

jelas ada yang tak kena
pada naratif
kehilangan mh370

najib dan sepupunyua bohong
satu hal
yang satu lagi
apa badan badan risikan
negara asing tahu

SOALAN HAKIKI

hingga ke hari ini
masih belum jelas
apakah yang dibawa oleh mh370
selain dari manggis
betulkah ada 8 saintis china
dalam pesawat mh370
semua ini perlu penjelasan
untuk memadamkan
cerita karut marut
dalam intdernet


Menteri: AG di UK bincang isu kotak hitam

Pemangku Menteri Pengangkutan Hishammuddin Hussein berkata Peguam Negara  Abdul Gani Patail kini berada di UK untuk membincangkan mengenai hak ke atas kotak hitam pesawat MH370.

“Ia akan diumumkan sedikit masa lagi. Peguam Negara berada di UK sekarang untuk membincangkan perkara itu.

“Pertubuhan Penerbangan Awam Antarabangsa (ICAO) dan pakara yang terlibat sedang mengenalpasti, berdasarkan undang-undang antarabangsa dan tempatan, siapa yang berhal ke atas kotak hitam, tapi saya ingin menangani perkara itu apabila kita temui kotak hitam,” katanya.

Hishammuddin yang ditanya mengenai perkara tersebut hari ini turut memberi gambaran bahawa cadangan daripada MP pembangkang untuk mengadakan suruhanjaya siasatan diraja berhubung kejadian MH370 masih dipertimbangkan.

“Seperti yang saya nyatakan semalam, apabila Angus Houston [ketua Pusat Penyelarasan Agensi Bersama (JACC)] mengesahkan bahawa isyarat tersebut berpunca dari kotak hitam, kami sibuk dengan jawatankuasa kementerian, panel pakar dan usaha menubuhkan jawatankuasa diraja,” katanya.

--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila dah terlalu bnyk toriak, tipu,auta : yg penipu pun turut konfius tpi penipuan ni besar2an dgn dalang nye Amerika: yg jadi masalah ni kjaan haram jadah 46% yg bertuhankn duit ni x bole percaya: memng kena jual lh negara kita ni nmpaknya, Tjg Pagar dh jual kt Spura sbb mrk tahu rahsia Najib dgn Altantuya. memng susah punya pemimpin mcm Najib yg ade rangka dlm almari nye ini. Nk nego x dpt sbb dh ade problm. Kita melihat sejarah berulang kembali: bmna kesultanan Melayu Melaka jatuh ke tngn penjajah Portugis;Belanda & Inggeris : semua kerana tahap gaban tamak haloba n giler seks: semua punah!! Bangun lh rakyat,pastikn negara ni tk dgadaikn oleh puak UMNO BN celaka ini

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..teori kospirasi mungkin betu..kapal kita punya..m,eastilah kotak hitam kita punya..kita tak cakap kotek jibbon siapa yang punya..kah kah kah
Kenapa nak pergi UK..apa kena menggena dengan UK/Lalau betul pun kotak hitam ti di perairan australia..Kenapa australi masih koleny britain ke?
Jeng jeng jeng,,ada yang tak kena..Saintis cina ada mungkin..sebab tu bila kapal hilang Peem cina tersduduk kat airpot,,Bukan macam kote jibbo pergi ke janda camping macai kat situ, lepas tu santai bersama udang dan cari ayam seringgit...kah kah kah..ayam mahal dah dia tak mau,,masih dihantui skandal mongolia....kah kah kah
Yang pastinya kapal itu tak sengaja hilang tapi dihilangkan dan mengapa lautan india dipilih...banyak senang mau klenggang masa..kalau laut china..china sempat cari macam kacang mah...

Tanpa Nama berkata...

hehehe aku amat berharap agar laporan polis di buat di semua balai polis di china terhadap sepupu tok jibby. dia jejak jer kaki kat sana, terus kena tangkap hehehe.

* cadangan laporan; bodoh, lidah pendek dan berkelintau bersilat lidah semasa press conference mh370

Tanpa Nama berkata...

mesej yg di hantar sebentar tadi harap sde musnahkan