Isnin, 7 April 2014

DUNIA SUDAH TERBALIK




Rakyat diseru pertahan ATM

KUALA LUMPUR 5 April - Rakyat diseru bersatu mempertahankan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang menerima pelbagai tohmahan daripada pihak luar serta pimpinan pembangkang berhubung pencarian pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang sejak 29 hari lalu.

Hishammuddin  Hussein berkata, pelbagai tuduhan yang dibuat termasuk memburuk-burukkan negara ini adalah tidak tepat malah sepatutnya perkara itu tidak timbul memandangkan fokus sekarang adalah mencari pesawat tersebut.

“Saya mahu tegaskan tuduhan-tuduhan ini tidak tepat dan pencarian MH370 sepatutnya melebihi soal politik



 KAH KAH KAH

dunia sudah terbalik

tentera yang tugas pertahan rakyat malaysia

apa sudah jadi?

KAH KAH KAH


--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah.
Suku sakat gila babi dah putus abis sel otak.rasanya dlm kepala dah kosong.kalo ader pun taik kljer laaaa

Tanpa Nama berkata...

ini bukan salah ibu mengandung lahirkan bayi secara terbalik (songsang).
ini bukan salah bomoh king guna teropong buloh terbalik.
semua salah tinju king (ali) yang pusing belakang, tonggeng dan buat butt exercise, sebaris panjang dengan geng2 dia di tepi pantai, lalu pendekar2 indon dari sumatera dan jawa yang naik tongkang nak takluk semenanjung lari buat pusingan balik sebab dari tengah selat melaka nampak macam scorpene hitam berkilat.
maka menteri pun terfikir, baik juga kalau rakyat yang duduk di depan pertahankan negara.
hidup ali tinju! bakar ikan!

Tanpa Nama berkata...

Pegawai yang cuai, pemimpin yang tidak telus itu yang kita caci dan marah!! Jangan alih tuduhan. Askar dan polis akan mati, negara dilemahkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab!! Itulah yang kita marah.

Tanpa Nama berkata...

Tanah kem2 Tentera dlm dan dipinggir bandaran disebat firma, kroni dan individu kerajaan Persekutuan & Negeri UBN utk kepentingan terus sendiri apa kata? Tanah tu mungkin ditukar hakmilik tanpa bayaran mahupun dibayar jauh lebih murah dari harga pasaran! Semua kertas kerja di OSA ataupun Rahsia Kerajaan!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hishamudin onn hishamudin onn..ku ingatkan hishamudin rais je gila....rupanya title tu pada kau lagi rupanya hishamudin on....ko minum racun jelah cucu on...bagi title tu kat hishamudin rais...selamat dijaganya...mhehehehhee