Khamis, 24 April 2014

LAWAK TERBARU DARI KLIA






Menara Kawalan Trafik Udara klia2 paling tinggi di dunia
SEPANG 24 April - Menara Kawalan Trafik Udara klia2 kini menjadi mercu tanda baharu Malaysia apabila diiktiraf sebagai paling tinggi di dunia mengatasi menara di Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi, Thailand.

Ketinggian menara tersebut yang mencecah 133.8 meter dari aras tanah dan 141.9 meter dari aras laut melayakkannya diiktiraf dalam Guinnes Book of Records sebagai menara kawalan trafik udara paling tinggi di dunia.

Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam,  Azharuddin Abdul Rahman berkata, menara tersebut yang dinamakan sebagai Tower West mula dibina pada 1 Mei 2012 dan mengambil masa 10 bulan untuk disiapkan. - UTUSAN MELOYO ONLINE



AKAH KAH KAH


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit... satu habuk tak guna
macam kapal selam tak boleh menyelam
macam jet pejuang tak ada injin
menara udara ini tak ada sapa jaga
kah kah kah

kesian mak cik felda
siang malam kena tipu
kah kah kah
Add caption


--------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan tt bilalah agaknya kita dpt berita sahi bukan lawak?

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah.mcm budak2 ker.woitt!!aku punya rumah lagi besar.aku punya tv lg besar.haper la korng neh.org dok carik mh 370.ke menara plak dirapeknya.Kah kah kah.dah x de org nak puji.so puji seniro jer laa.sbjik mcm najib.ini prg voodoooo ka or vuduh or manyak boolooo or bodo punya worang.alahai tanahairku.pasai pa lembu yg memerintah.kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

UMNU dan KANG KONG berpisah tiada

Tanpa Nama berkata...

Dengan adanya menara tinggi tu boleh nampak MH370 ke?

Tanpa Nama berkata...

menjanda paling banyak....
siapa?
kah...kah....kah.....

Tanpa Nama berkata...

menara kawalan paling tinggi di dunia bakal melonjakkan lagi keupayaan jarak radar pengesan negara sebanyak 1.692 km (radius) maka keupayaan pertahanan negara bertambah dan jika ada mh370 terbang melintas bolehlah dikesan dengan adanya operator menara baru yang betul bekerja dan bukan tidur atau main candy crush.
lebih menguntungkan negara, dekan, canselor dan penuntut2 uitm dan uiam boleh bergilir buat apam berkati2 atau menari beramai2 di tingkat teratas menara terbaru ini seterusnya mencipta rekod terbaru pula yang mengharumkan nama negara dan melonjakkan kedudukan universiti tempatan.
1malaysia boleh!