Sabtu, 26 April 2014

SELAMAT BERKENALAN - SALAM DARI KAMI





JAI DAN EZI
Tuan TT saya pun pencinta binatang gak terutama anjing. Boleh tolong pampangkan/share gambar Jai ngan Ezi? Nak gak tgk baka yg jadi teman Tuan TT ni. kah kah kah on SENYUM PAGI JUMAAT
Publish | Delete | Spam
Suku Samdol
on 4/25/14

EZI

NAMA SAYA EZI
bangsa saya ialah telemonian
saya adalah orang asal tanah melayu
nama saya di ambil dari sungai telom
umur saya dah masuk 5 tahun
saya baru turun haid 3 kali
tuan saya juga orang biduanda
asal usul orang asali

JAI


NAMA SAYA JAI
bangsa saya ialah pug
umur saya sepuluh tahun
mata saya telah rabun
asal ususl dari dari tiongkok


Malaysian Telemonian (The Telemonian) Breed Dog


The Telomian (Malaysian Telemonian) is rare breed native Malaysia dog. "The Telomian was named after the Sungai Telom valley in Pahang where this breed was first found by American scientists." Orang Ash indigenous people located along the Peninsular Malaysia used the Telomian dogs to protect their settlements (build their huts above ground) from invading varmints including snakes, scorpions, army of ants, poisonous snakes and hungry mammals especially during nightfall. 1 Also, the breed used for hunting small game and catching fish

  1. Pug - Wikipedia, the free encyclopedia

    en.wikipedia.org/wiki/Pug
    The pug is a toy dog with a wrinkly, short-muzzled face and curled tail. The breed has a fine, glossy coat that comes in a variety of colors, although most often ...
  2. -------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bahasa anjing paling universal......SHIIIITAK.....tekan sikit sebutan nya....ini untuk menyuruh anjing itu pergi..serius....digunakan oleh orang kadazan untuk menyuruh pergi anjing belaannya agar jangan menghampiri tetamu yang bertandang kerumah....ko dua ekor....aku ada 11 ekor anjing di kampung..kadang kadang..kalau terlalu presure...aku minum sampai pagi....last last tertidur di atas bantal yang paling empuk...sedar sedar perut anjing.....hahahahhahahaha....

Nazrio berkata...

hOi...maLaikat taK LaLu umah hOi...
umaH ngkOrang nanti yang LaLu hanya ibLis dan sifat keibLisan macam umnQ ... patut Lar Nampak korang ni,...Nampak macam beLajar dari ibLis jerk

Nazrio berkata...

JAi ...
HATi TAK MOLEK, PANDANG ORG SENtIASA CURiGA

EZi...
ORG TUA HATi MULiA, LURUS, BERPANDANGAN JAUH, LEBAi ALiM DAN BANYAK iNGAT MATi

Suku Samdol berkata...

Tuan TT
Ezi is a beautiful girl [thumbsup].
Mgkn satu hari nanti saya akan cari baka jenis Telemonian nih.
Meet my buddy James the mongrel ...
[URL=http://s175.photobucket.com/user/dankhar/media/DSC_3115.jpg.html][IMG]http://i175.photobucket.com/albums/w143/dankhar/DSC_3115.jpg[/IMG][/URL]