Jumaat, 25 April 2014

SENYUM PAGI JUMAAT






FACE BOOK


You're genuinely humble and that makes you stand out in a crowded room. Everyone looks up to you and you're extremely smart, but you're still approachable due to your warm demeanor. Your elegance and class can sometimes make...
BITECHARGE.COM


KESAHNYA BAGINI

aku suka dengan binatang
aku ada kucing
aku ada  2 ekor kura kura
dan aku ada 2 ekor anjing

2 ekor kucing aku telah lari bebas
dan curvey telah meninggal dunia
yang tinggal jai dan ezi
yang tinggal gate dan sepang
dulu marang kura-kura aku juga meninggal dunia

jadi apa saja
berita atau kesah atau gambar
tentang binatang dalam face book
aku akan layan

nah ini tentang anjing
ini tentang watak anjing
aku kenal baik dengan ezi dan jai
mereka serumah dan sekatil dengan aku
maka aku pun klik laman ini

kawan kawan lain
boleh klik dan lakukan dengan jujur
dan lihatlah dimana watak masing masing

paling menarik
ramalan watak ajing ini
hampir menyamai watak aku

dan  membuatkan aku tersenyum

cuba dan tersenyumlah!


What Kind Of Dog Are You Tukar Tiub?


MUTT

You're the renegade, the artist, and you will never be constrained to any sort of box. You have amazing real-world experiences that make you a great dinner-party guest with lots of intriguing stories. Plus, you are classy in a very “je ne sais quoi” kind of way. So keep Mutt'ing it.



TUKAR TIUB
ADALAH SAEKOR MUTT


  1. Mutt - Wikipedia, the free encyclopedia

    en.wikipedia.org/wiki/Mutt
    mutt is a mongrel (a dog of unknown ancestry). Mutt may also refer to: Contents. 1 Nickname or codename; 2 Comics; 3 Music; 4 Other uses. Nickname or ...
    Mongrel - ‎Mutt - ‎M151 MUTT
TUKAR TIUB
SA EKOR MUTT


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe muTT,

aku yakin teramat sangat yg selepas ni, akan ada ramai 'penjaga' pintu neraka dan pintu syurga akan buat penilaian keatas diri kamu.

hehehe silap2 haribulan takde satu pun undian dari penjaga2 pintu tersebut akan menghantar kamu ke syurga.

hehehe muTT, teruskan berkasih sayang sesama makhluk Allah :)

Suku Samdol berkata...

Tuan TT saya pun pencinta binatang gak terutama anjing.
Boleh tolong pampangkan/share gambar Jai ngan Ezi?
Nak gak tgk baka yg jadi teman Tuan TT ni.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Isam not mutt but pig piggy