Selasa, 13 Mei 2014

GERAKAN ANTI AZMIN ALI






FACE BOOK


Alhamdulillah, selesai pengiraan tadi dimaklumkan TSKI lead beberapa ratus vote... Patut la ada kartel yg mengamuk sakan... — with che'GuBard Sammand Tukar Tiub.
3 SharesLike ·  · 




-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sepakatlah kita untuk bersihkan politik wang dari PKR, kalau dah terbukti orang Hulu Gua puncanya,dan semua huru hara pemilihan cabang disebabkan dia batu apinya,, kita semua sepakat undurkan dia secara terhormat. Mungkin kita boleh jadikan dia usahawan,ataupun jutawan yang Berjaya.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, aku harap pada pemilihan cabang setersnya, JPP patut tingkatkan keupayaan ppemerhati dan juga pegawai JPP dan pegira undi mesti dan yang layak mengundi mesti di pantau secara halusi...Harap SAMM dpt membantu...aku rakyat marhaen takut berlaku lagi kekacauan
yang lebih huru hara lagi dari minggu lepas,,,pegawai JPP dan yg berkaitan seperti abang Joe Abdul, Abang Malek Hussin dan Abang Kamarol Bahrain mesti di pantau secara halusi jugak...Bagi aku mereka bertiga ini adalah froggies dan grasshoppers yang boleh merencat perjuangan keadilan.SAMM mungkin bolih membantu pantau mereka bertiga ini.

Tanpa Nama berkata...

hallo Tuan TT,kau janganlah buat fitnah.Jangan jadi blogger taik kucing.Orang posting sokong AA kau tak publish.Kau kena ingat orang lain selain AA semuanya taik kucing!Anwar masuk penjara ada orang lain kesah. TSKhalid pun belum wujud,TT pun masih jadi kutu rayap.Ingat kalau anti pun janganlah orang yang sokong AA kau nafikan komennya. Ingat kalau jumpa TT dan EEEEEE....ketuk TT dulu.kah..kah..kah...