Selasa, 6 Mei 2014

MAKAN TANGGUNG MKAN DUIT RAKYAT






MAKAN DUIT RAKYAT
Cuepacs ni mmg pun haramjadah.. segala harta benda rakyat kalo boleh nak dijadikan harta sendiri.. siang malam meminta2 segala imbuhan hidup senang dr gomen yg mentekendarah duit rakyat.

Duduk hospital dan rawatan selesa hasil kutipan duit rakyat. Mmg standard pekerja gomen ni tahap babi yg teramatlah gaban.. tiap kali aku tgk muka pekerja gomen..hati aku tetap terdetik mengatakan mereka2 ini mmg babi sungguh.. babi haramjadah.. 

Bagi pekerja gomen yg bagus dan berjuang untuk rakyat, aku tetap bersimpati sbb idea sewel aku tetap menggolongkan mereka dlm group pekerje gomen tahap babi.. jika tak nak jadi babi, berhenti gomen saja dan buat kerja lain yg lebih berfaedah.. gomen ni ingat derang ni tuhan boleh bagi rezki kat org laian... on RAMAIKAN LAGI PENGKHIANAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/4/14



--------

1 ulasan:

anakmuda berkata...

Gua rasa yg menulis ni pun makan tido berak tanggung semua di sponsor...

Lebih baik koje gomen dr makan tido berak pun org tanggung..

Tulis2 & taip2 kat blog pun masih ada berak ditanggung...

Macam TT... aper kojernyer..?? Makan, tido, taip, demo, berak semua ditanggung...

Hahhahha...

Selfielah sebelum anda diselfiekan...