Jumaat, 13 Jun 2014

IJAZAH BARU KELUAR





KAH KAH KAH
hebat 
terhebat
lebih hebat dari hebat
 KAH KAH KAH

HANYA MELAYU
terfikir bangang macam ini
china dan india 
ketawa
kah kah kah







--------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat dodol smpi bole supply ke israel,kutub utara/selatan bagus la jugak,ni duk sibuk gaul dodol apa barangg! Kena dodoi dgn dodol lama2 jd badigoll..!

Tanpa Nama berkata...

sayugia kualiti manusia semakin merosot... nama saja ijazah tapi perangai lagi buruk dari org tak masuk sekolah kah kah kah... penyamun terhebat adalah org terpelajar sekarang nie... banyak sangat yang porak peranda atas nama sesuatu ijazah... golongan nie baik masuk tentera jaga hutan dari pencerobohan kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tukar tiub engkau pun bangang juga kah kah kah
minta pwndapat komen
tapi aksara engkau berbelit belit macam ular kah kah kah
pasal bie tak maju engkau nie
perkataan engkau yang type macam biasa pun susah baca ini kan pula yang berbelit belit
engkau aku rasa dulu ular juga lah kaha kaha akaha

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah....
nak dekat raya......
buat lemang terpanjang pula .....
apa punya tur....
kah...kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

Syukur alhamdulilah, orang melayu suka makan beramai2, berfamily day, buat benda berkomuniti...terlebihhh jaggaa anak pun aderr...terlebih bagi love,...you know? Tak sah lagi kalau tak buat aktiviti kacau dodol ramai2, rempit merempit ramai2 bergeng2, buat kuih lapis atau donut kalahkan rekod dunia...barulah aci..barulah hidup segala seni, budaya dan kehalusan melayu....cayalahhh

man berkata...

ok la tu buat dodol. profnya sibuk tanam kangkung. wakakaka

Tanpa Nama berkata...

man, betul tu, aku setuju sebulat ros! tapi lagi satu yg ok kali ni yg semua orang x perasan ialah, ok la uitm belajar dari kesilapan uiam (kejap, nampak x, uiam guna huruf a, sedangkan uitm guna huruf t - ingat di manakah terletaknya kekuatan hang tuah?? jadi uitm ni memang lebih kuat, lebih hebat dari uiam!)... kalau dulu uiam cipta rekod guna apam (atau pau?) lalu dikecam sbab mengotorkan makanan yg disusun itu kemudian diberi makan pada orang lain... kini uitm x buat silap begitu, depa xguna dodol tapi pembungkus dodol sahaja! bravo uitm!

michael jackson berkata...

Berubahlah wahai bani melayu..!!! Sampai bila pemikiran kamu harus terpasong..atau dipasong oleh pemerintah bangsat..cubalah keluar dari kepompong..zaman internet woi!!! Ko nak macam mana lg..masih juga begitu..begitu dan terus begitu..!!!

Tanpa Nama berkata...

buat gang bang blm lg kor