Sabtu, 21 Jun 2014

MALIKUL TAK SELAMAT





KOMENTAR
adakah muhyiddin
akan selamat?

PUTRAJAYA 20 Jun -  Najib Razak menyifatkan laporan media sosial kononnya timbalan beliau,  Muhyiddin Yassin akan berundur daripada Kabinet sebagai 'rekaan politik' pihak tertentu.
 
Isteri Rosmah turut menegaskan, beliau mempunyai hubungan dan persefahaman yang amat baik dengan Muhyiddin.

''Sebagai Timbalan Perdana Menteri, beliau sentiasa mendukung dan telah menjayakan segala dasar dan agenda pembangunan nasional terutama yang berkaitan dengan rancangan transformasi negara yang dibawa oleh saya,'' katanya dalam kenyataan di sini hari ini.



KAH KAH KAH
 
woit

ingat macam mana
 
baca utusan
 
KAH KAH KAH


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malikul sembab mmg lembab! sepatutnya lepas PRU13 atau selepas perhimpunan agong umno hari tu dia dah belasah najib sebab undi majoriti dah beralih ke PR.

malikul cuma harap pak kadiaq, zam mamak, dan madey kutty jer utk belasah najib. dah la lembab bodoh la pulak!

katanya pendekar!! hehehe pendekar taikam dan taikuc.

Tanpa Nama berkata...

PENCERAHAN HIKAYAT MALIKUL SEMBAB DAN MAT MONGOL

Ada usaha dan gerakan nak menurunkan Najib AL-TANTUYA dalam tempoh beberapa bulan kebelakangan ini. Muhyiddin AL-SEMBABI dapat sokongan kuat daripada MADEY AL-KUTTY. AL-KISAH JUGA MENGKHABARKAN BAHAWA Muhyiddin AL-SEMBABI juga sudahpun melangsungkan perjumpaan dengan orang-orang dia pada ketika NAJIB AL-TANTUYA berangkat ke China baru-baru ini. Muhyiddin AL-SEMBABI juga telah berjumpa dengan ramai orang-orang yang tidak disukai MAT MONGOL.

Dari satu sudut pula, ada ura-ura mengatakan Muhyiddin AL-SEMBABI hendak disuruh letak jawatan dan memfokuskan hanya kepada pemerintahan parti UMNO sahaja dan Hishamuddin AL-KERISI akan diangkat menjadi timbalan seterusnya bakal menggantikan MAT MONGOL jika ISTERI ROSMAH berundur. Namun, analisa terkini mengatakan bahawa ini sebenarnya hanyalah taktik untuk menyingkirkan MAT MONGGOL daripada pemerintahannya secara halus dek kerana kegagalannya menghandle banyak masalah negara DAN banyak membawa suwelesi kepada parti ketuanan melayu.

Walau apa yang terjadi, pada orang lama UMNO parti ketuanan melayu walaupun mana inggeris, Hishamuddin AL-KERISI WAL KONTOTI adalah seorang pondan dan tak kuat hendak menjadi PM. Maka, calon terbaik mereka adalah Muhyiddin AL-SEMBABI. Sedangkan, dalam satu situasi sebagai seorang PM, NAJIB AL-TANTUYA telah dilihat sangat gagal meneraju negara dan dia hanya meneruskan kelansungannya sebagai PM dengan menjalin diplomasi sebanyak yang mungkin. Selain daripada itu, semuanya telahpun gagal yang mana kegagalannya itu sudah pasti keputusan yang dibuatnya adalah berdasarkan nasihat para penasihat 25% dan SETIAUSAHA POLITIKNYA. Ini bererti, penasihat 25% dan SETIAUSAHA POLITIKNYA pun sedikit sebanyak gagal menasihati NAJIB AL-TANTUYA untuk membuat keputusan yang betul dalam pemerintahannya.

Lihat sahaja berapa banyak siri pemborosan yang dilakukannya... lihat sahaja berapa banyak siri masalah negara yang gagal diselesaikannya. Lihat sahaja berapa banyak siri projek yang gagal dimajukan dibawah pemerintahannya. Lihatlah betapa sedikitnya RND dibawah pimpinannya....

Maka, hal-hal seperti ini dilihat amat serius bagi senior-senior dalam UMNO itu sendiri dan mereka berasakan NAJIB AL-TANTUYA BESERTA SUAMINYA YANG HODOH LAGI MEMBADAK amat harus, malahan AMAT wajib SERTA FARDHU AIN untuk mengudurkan diri. Cumanya, masa yang menentukan.... jika tidak juga mahu berundur, maka dia harus diundurkan.

Unknown berkata...

Pg mampos..!!! Hahahahahahaha